پسر 18 ساله جوان سمنانی را چاقو چاقو کرد / جنایت خونین فاش شد + جزییات


پسر 18 ساله جوان سمنانی را چاقو چاقو کرد / جنایت خونین فاش شد + جزییات

به گزارش رکنا، سردار جلیل موقوفه‌ئی فرمانده انتظامی استان سمنان روز دوشنبه به خبرنگاران افزود: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ با موضوع وقوع یک فقره نزاع دسته‌جمعی در خیابان امام...

به گزارش رکنا، سردار جلیل موقوفه‌ئی فرمانده انتظامی استان سمنان روز دوشنبه به خبرنگاران افزود: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ با موضوع وقوع یک فقره نزاع دسته‌جمعی در خیابان امام رضا(ع) شهر گرمسار، ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد که به محض حضور پلیس در محل، مشخص شد یکی از طرفین درگیری به علت وارد شدن چند ضربه چاقو به بیمارستان منتقل شده و ماموران برای دستگیری تمام افراد دخیل در نزاع دسته‌جمعی، وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: جوان مضروب و ۲۷ ساله در بیمارستان به علت شدت جراحت وارده فوت کرد و ماموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار با شناسایی هویت قاتل، وی را در کمتر از یکساعت، طی عملیات غافلگیرانه‌ای در حالی که داخل منزل یکی از همسایگانش مخفی شده بود، دستگیر کردند.

سردار موقوفه‌ئی با بیان اینکه قاتل ۱۸ ساله انگیزه خود را از انجام قتل اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد، افزود: در همین راستا پنج نفر از افراد دخیل در درگیری توسط پلیس شناسایی و همگی در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر اینکه جوانان باید آستانه صبر و تحمل خود را در اتفاقات روزمره بالا ببرند، اظهار داشت: پلیس برای برقراری نظم و امنیت از آمادگی لازم برخوردار است و با جرایم خشن، به شدیدترین نحو ممکن بر اساس قانون برخورد می کند و انتظار می رود شهروندان همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.


پسر 18 ساله جوان سمنانی را چاقو چاقو کرد / جنایت خونین فاش شد + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها