روز 101 طوفان‌الاقصی/ حملات گسترده صهیونیست‌ها به شمال غزه و خان یونس


روز 101 طوفان‌الاقصی/ حملات گسترده صهیونیست‌ها به شمال غزه و خان یونس

ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز دوشنبه موج جدید حملات گسترده موشکی و توپخانه‌ای ضد شمال نوار غزه و شهر خان یونس در جنوب را آغاز کرده است.

روز 101 طوفان‌الاقصی/ حملات گسترده صهیونیست‌ها به شمال غزه و خان یونس

به گزارش راهبرد معاصر، رژیم صهیونیستی از ساعتی پیش حملات گسترده وحشیانه‌ای را ضد مناطق مختلف نوار غزه آغاز کرده است. این در حالی است که درگیری‌های زمینی شدیدی در جبهه‌های مختلف دنبال می‌شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب، عمده حملات موشکی رژیم صهیونیستی بر شمال نوار غزه متمرکز شده است، علاوه بر اینکه توپخانه‌های رژیم اسراییل نیز همچنان مرکز شهر خان‌یونس و منطقه قیزان النجار و البطن السمین در جنوب غزه را هدف قرار می‌دهند. بالگردهای رژیم صهیونیستی نیز به سمت شرق شهر خان یونس تیراندازی می‌کنند.

در حمله نیروهای اشغالگر صهیونیستی به یک منزل مسکونی در کنار مسجد الشمعة در منطقه حی‌الزیتون واقع در شرق نوار غزه قرار دارد، چند فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند. از تعداد دقیق شهدا و مجروحان این حملات صهیونیست‌ها هنوز خبری منتشر نشده است.

در عرصه مبارزات زمینی نیز درگیری‌های شدیدی در مرکز و جنوب شهر خان‌یونس دنبال می‌شود و همزمان حملات توپخانه‌ای نیز ضد این مناطق و دیگر مناطق خان یونس تشدید شده است. شبکه خبری المیادین نیز گزارش داد که رژیم صهیونیستی حملات شدیدی را در اطراف منطقه اروپایی واقع در شرق استان خان یونس در دستور کار قرار داده است.

این گزارش تاکید می‌کند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملات موشکی را ضد شهر دیر البلح واقع در مرکز نوار غزه انجام داده‌اند که هنوز گزارشی از تلفات احتمالی این حمله منتشر نشده است.

در همین رابطه روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارش داد ارزیابی‌های ارتش اسرائیل نشان می‌دهد که بیشتر رهبران و نظامیان حماس با وجود گذشته ۱۰۰ روز از جنگ غزه هنوز زنده هستند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان