تولید پویانمایی «مادر شهید ژاپنی»


تولید پویانمایی «مادر شهید ژاپنی»

پویا‌نمایی ۲۶ قسمتی «مادر کونیکو» برای آشنایی مخاطب کودک و نوجوان با زندگی «مرحومه سبا بابایی» در حال تولید است و پنج قسمت اول آن آماده پخش شده است.

یدالله تناور تهیه‌کننده و کارگردان پویانمایی «مادر کونیکو» از آماده‌سازی کامل پنج قسمت اول این پویانمایی خبر داد و گفت: پویانمایی «مادر کونیکو» الهام گرفته از کتاب « مهاجر سرزمین آفتاب » نوشته حمید حسام و مسعود امیرخانی است، اثری که روایتگر فرازهایی از زندگی کونیکو یامامورا(سبا بابایی) مادر ژاپنی شهید دوران دفاع مقدس محمد بابایی است.
کارگردان پویانمایی «مادر کونیکو» خاطرنشان کرد: روایت قصه از تولد و کودکی این بانو و همزمانی‌اش با جنگ جهانی دوم آغاز می‌شود و پس از آن به ماجرای آشنایی‌اش با همسر ایرانی، تشرف‌اش به دین اسلام، مهاجرت به ایران و اعزام فرزندش به جبهه و سایر فعالیت‌های فرهنگی او می‌پردازد.

تولید پویانمایی «مادر شهید ژاپنی»

تهیه‌کننده و کارگردان پویانمایی «مادر کونیکو» همچنین اظهار داشت: این پویا‌نمایی با بهره‌گیری از فن‌آوری کمیک موشن در ۲۶ قسمت چهار دقیقه‌ای ساخته شده است و تا بهار سال ۱۴۰۳ همه قسمت‌های آن آماده می‌شود و پخش احتمالی این اثر اقتباسی همزمان با سالگرد درگذشت خانم کونیکو یامامورا(سبا بابایی) خواهد بود.
گفتنی است که خانم «کونیکو یامامورا» تیرماه سال گذشته به علت ضایعه تنفسی درگذشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان