کشف حدود 2 کیلو و 500 گرم هروئین توسط پلیس دزفول


کشف حدود 2 کیلو و 500 گرم هروئین توسط پلیس دزفول

به گزارش رکنا، سرهنگ روح اله یاری زاده در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: با تحقیقات و بررسی های پلیسی خبری مبنی بر اینکه یکی از سوداگران مرگ قصد وارد کردن مواد مخدر به یکی از اماکن شهرستان...

به گزارش رکنا، سرهنگ روح اله یاری زاده در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: با تحقیقات و بررسی های پلیسی خبری مبنی بر اینکه یکی از سوداگران مرگ قصد وارد کردن مواد مخدر به یکی از اماکن شهرستان دزفول را دارد، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۰ و بخش انتظامی شهیون با اشراف اطلاعاتی خود، قاچاقچی مذکور را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه او را قبل از ورود به محل مورد نظر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه تصریح کرد: ماموران در بازرسی بعمل آمده از متهم مقدار حدود ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین را کشف کردند.

سرهنگ یاری زاده در خاتمه ضمن اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی اظهار داشت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و ارائه اخبار و اطلاعات پیرامون این معضل اجتماعی به پلیس، می تواند گام موثری در برخورد با سوداگران مرگ باشد.

خبرنگار حوزه انتظامی وحوادث علی رنجکش


کشف حدود 2 کیلو و 500 گرم هروئین توسط پلیس دزفول

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی