تصویب بیش از 130 هزار میلیارد ریال در سفر دولت به گلستان


تصویب بیش از 130 هزار میلیارد ریال در سفر دولت به گلستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان ره‌آورد سفر دوم رییس جمهور در بخش عمرانی را ۱۳۰ مصوبه به ارزش ۱۳۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برشمرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ سیدمحمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان، در آیین تبیین دستاوردها و تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری سفر دوم رییس جمهور به گلستان گفت: در دور دوم سفر رییس جمهور بیش از ۲ هزار و ۶۵۰ نفر از مسوولان، مدیران، اعضای شورای تامین، نمایندگان مجلس و نمایندگان مجلس خبرگان تلاش کردند.

دهنوی اولویت استان در سفر دوم هیات دولت را تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام و پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالا دانست و افزود: ۶۰۰ پروژه با اعتباری، بالغ بر ۹۵۰ هزار میلیارد ریال از مجموعه دستگاه‌های اجرایی و شهرهای استان جمع‌آوری شد.

وی با تصریح کرد: بر اساس جمع‌بندی انجام شده ۴۰۰ پروژه به ارزش ۷۵۰ هزار میلیارد ریال برای سفر دوم رییس جمهور مشخص شد و در نهایت ۲۵۰ پروژه اولویت‌دار به ارزش ۴۵۰ هزار میلیارد ریال استخراج و به نهاد ریاست جمهوری ارسال شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به سفر دور اول اذعان کرد: اجرای ۱۱۸ طرح عمرانی با اعتبار ۱۲۳ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال مصوب شد، و مجموع پروژه‌های عمرانی و اقتصادی ۱۱۳ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال از مصوبات اجرا شد.

دهنوی با اشاره به اینکه ۱۳۴ هزار میلیارد ریال اعتبار، ره‌آورد سفر رییس جمهور به گلستان بود تصریح کرد: بیش از ۵۰ دستگاه اجرایی و هزار و ۵۰۰ نفر ساعت پروژه‌های مهم استان گلستان برای دور دوم سفر رییس جمهور بررسی شده و پس از آن ۷۵۰ نفرساعت اولویت‌بندی پروژه‌ها را انجام دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان