پلمب فروشگاه یک بیمارستان در تهران


پلمب فروشگاه یک بیمارستان در تهران

شعبه سیار تعزیرات حکومتی در پی بررسی و احراز تخلفات فروشگاه یک بیمارستان، حکم پلمپ آن را صادر کرد.

به گزارش مشرق، شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: وزیر دادگستری به همراه رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با حضور در مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری، پاسخگوی دغدغه‌ها و مسائل مردمی بودند که یکی از شهروندان در خصوص گرانفروشی در فروشگاه یک بیمارستان و عدم نظارت‌ها گلایه کرد.

وی با بیان این مطلب که مسئولیت نظارت و کشف تخلفات به عهده دستگاه‌های نظارتی است و تعزیرات حکومتی به عنوان حلقه آخر تنظیم بازار، وظیفه رسیدگی به تخلفات را به عهده دارد، افزود: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با شنیدن این گلایه در تماس تلفنی به مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران دستور رسیدگی آنی صادر کرد.

محسنی افزود: تیم گشت سیار تعزیرات حکومتی تهران با حضور در فروشگاه این بیمارستان ضمن بررسی و احراز تخلفات، این غرفه را بر اساس مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا پلمب کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تخلفات این فروشگاه درج نکردن قیمت، گرانفروشی و رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی بود که فروشنده تمامی این موارد را قبول داشت و دلیل آن را تازه تحویل گرفتن غرفه و نداشتن فرصت برای محاسبه سود قانونی در فروش اقلام اعلام کرد.

محسنی افزود: پرونده تخلف گرانفروشی در فروش کمپوت، تخم مرغ، پنیر و نوشابه تشکیل و به زودی حکم آن صادر می‌شود.

به گفته مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، در راستای حضور مؤثر میدانی به عنوان یکی از راهبردهای تعزیرات حکومتی، رؤسای گشت‌های مشترک برای مطالبه گری نظارت صحیح و کافی از دستگاه‌های مسئول به صورت آنی به گزارش‌ها رسیدگی می‌کنند.

منبع: مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا