قتل پسرکوچولوی بی گناه توسط نامادری و پدرش ! / پلیس فاش کرد !


قتل پسرکوچولوی بی گناه توسط نامادری و پدرش ! / پلیس فاش کرد !

به گزارش رکنا به نقل از فاکس نیوز، ۳۵ سال پیش، صبح روز ۳ مارس ۱۹۸۹، وقتی قرار بود که جاستین ترنر ۵ ساله، همراه پدرش ویکتور لی ترنر و نامادری اش مگان ترنر به یک کمپینگ خانوادگی بروند، ناگهان...

به گزارش رکنا به نقل از فاکس نیوز، ۳۵ سال پیش، صبح روز ۳ مارس ۱۹۸۹، وقتی قرار بود که جاستین ترنر ۵ ساله، همراه پدرش ویکتور لی ترنر و نامادری اش مگان ترنر به یک کمپینگ خانوادگی بروند، ناگهان پدرش به سرعت از خانه بیرون آمد و فریاد زد: «کسی به پسرم آسیب رسانده است.» در این شرایط پلیس در جریان قرار گرفت. در بازرسی از خانه ترنرها جسد جاستین داخل کابینت کشف شد.

قتل پسرکوچولوی بی گناه توسط نامادری و پدرش ! / پلیس فاش کرد !

به گفته پلیس، او خفه شده و مورد آزار جنسی قرار گرفته بود. آن زمان پلیس هر چه تحقیق کرد به نتیجه‌ای برای پیدا کردن قاتل نرسید.

نامادری جاستین پس از اعتراف به مشاجره با پسر در صبح روز مرگ او مظنون بود، اما اتهامات در نوامبر ۱۹۹۰ به دلیل کمبود شواهد لغو شد.

دو سال بعد از مرگ جاستین مگان ترنر نام خود را به پاملا کی ترنر تغییر داد. این پرونده به دلیل پیدا نشدن قاتل، پرونده راکد ماند.

حال بعد از ۳۵ سال که پرونده‌های راکد به جریان افتاده است، از طریق پیشرفت علمی و پزشکی قانونی ، الیافی و آثاری که روی بدن جاستین بوده با دی ان ای پدر و نامادری‌اش مطابقت داشت.

به گزارش کارگاهان پلیس، تحقیقات نشان داد که جسد کودک ۵ ساله وقتی پیدا شد که مدتی از مرگش می‌گذشت و همچنین به گفته شاهدان زمانی که پدر اعلام کرد به پسرش آسیب رسیده، رفتارش نمایشی بوده و کاملا از ماجرا اطلاع داشته است.

ویکتور و مگان چهارشنبه گذشته در خانه خود در کراس هیل، کارولینای جنوبی دستگیر و به قتل متهم شدند. آنها در صورت محکومیت به حبس ابد محکوم می شوند. دادگاه آنها به زودی برگزار خواهد شد.


قتل پسرکوچولوی بی گناه توسط نامادری و پدرش ! / پلیس فاش کرد !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی