مدارس اردبیل فردا دوشنبه 25 دی 1402 تعطیل شد


مدارس اردبیل فردا دوشنبه 25 دی 1402 تعطیل شد

روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل در اطلاعیه‌ای از تعطیلی همه مدرسه‌ها و برگزاری فعالیت‌های آموزشی دوره‌های مختلف تحصیلی در این استان به صورت غیرحضوری و از راه دور طی فردا دوشنبه خبر داد.

در اطلاعیه روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل که عصر یکشنبه انتشار یافت، بر استمرار فعالیت‌های آموزشی همه مدرسه‌ها طی فردا،‌ دوشنبه ۲۵ دی ماه به صورت از راه دور تاکید شده است.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل فعالیت‌های آموزشی همه دوره‌های تحصیلی فردا در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل وضعیت این استان در پی بارش سنگین برف را قرمز اعلام کرده و از مردم خواسته است تا بهبود شرایط جوی از رفت و آمد غیرضروری در معابر و به خصوص جاده‌های استان خودداری کنند.

مدارس اردبیل فردا دوشنبه 25 دی 1402 تعطیل شد

ارتفاع برف که از بارش آن از عصر روز گذشته آغاز شده، در برخی نقاط به بیش از ۸۰ سانتی‌متر رسیده و هم اکنون افزون بر ۸۰ درصد از راه‌های یک‌هزار و ۸۰۰ روستای استان اردبیل مسدود بوده و رفت و آمد در راه‌های اصلی نیز به سختی و تنها با زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی ممکن است.

اردبیل با جمعیت بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی