مرد تفرشی قاتل نامرئی را بلعید ! / سرنوشت دردناک در خانه روستایی


مرد تفرشی قاتل نامرئی را بلعید ! / سرنوشت دردناک در خانه روستایی

به گزارش رکنا، سعید فراهانی اظهار کرد: در ساعت ۱۱:۲۵ صبح امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر گاز گرفتگی فردی در یکی از منازل روستایی شهرستان تفرش، بلافاصله...

به گزارش رکنا، سعید فراهانی اظهار کرد: در ساعت ۱۱:۲۵ صبح امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر گاز گرفتگی فردی در یکی از منازل روستایی شهرستان تفرش، بلافاصله مأموران انتظامی به همراه عوامل اورژانس به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، مردی ۳۷ ساله بر اثر استنشاق گاز جان خود را از دست داده است، خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان علت این حادثه، انتشار گاز مونواکسید کربن بخاری در اتاق محل استراحت فرد مذکو ربوده که موجب فوت او شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش گفت: پس از تشکیل پرونده مقدماتی این حادثه و هماهنگی با مقام قضائی، جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی افزود: شهروندان همواره باید دراستفاده از وسایل گاز سوز دقت لازم را داشته باشند و نکات ایمنی نصب بخاری و دودکش را در نظر داشته باشند تا هرگز شاهد چنین حوادث دلخراش در جامعه نباشیم.


مرد تفرشی قاتل نامرئی را بلعید ! / سرنوشت دردناک در خانه روستایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی