قیمت خانه‌های شهرک اکباتان از قدیمی تا نوساز


قیمت خانه‌های شهرک اکباتان از قدیمی تا نوساز

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های اکباتان تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش وقت صبح، شهرک اکباتان از جمله شهرک هایی است که به دلیل داشتن معماری خاص، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته و از طرفی به دلیل دارا بودن مکان های رفاهی در داخل خود شهرک باعث شده است تا از خیلی جهات زندگی را برای افراد ساکن در آن راحت تر کرده است .

این شهرک به دلیل دارا بودن از یک موقعیت خاص جغرافیایی به بخش های مختلف شهر دسترسی دارد.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در این شهرک را دارید، می‌توانید واحدی ۱۴۷ متری را با سنی حدود ۳۰ سال و ۳ اتاق خواب را با سرمایه ۱۴ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در شهرک اکباتان تهران با متراژ ۱۸۶ متر و ۳ اتاق خواب درحالی که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد در روز های گذشته معادل ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر به دنبال واحد آپارتمانی کوچک‌تر در شهرک اکباتان میگردین میتوانید واحدی ۶۸ متری با سنی معادل ۳۰ سال و ۱ اتاق خواب را به قیمت ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان ۲۱ ساله‌ای در محدوده شهرک اکباتان تهران با زیربنای ۱۴۷ متر و ۳ اتاق خواب در روز های گذشنه با قیمتی بالغ‌بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد آپارتمان نوسازی در محدوده اکباتان با متراژ ۱۰۹ متر و ۲ اتاق خواب در روز های گذشنه با قیمتی معادل ۱۳ میلیارد تومان معامله شده است.

آپارتمان ۳۰ ساله دیگری در همین محدوده با متراژ ۱۵۰ متر و ۳ اتاق خواب در روز های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بنگاه‌های کشور معامله شده است.

همچنین برای خرید واحد آپارتمانی ۱۷۵ متری در محدوده شهرک‌اکباتان با ۳ اتاق خواب و سنی حدود ۳۰ سال به بودجه‌ای معادل ۱۳ میلیارد تومان احتیاج دارید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

قیمت خانه‌های شهرک اکباتان از قدیمی تا نوساز

منبع: اقتصاد آنلاین

کد خبر : ۲۲۴۰۲۴
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مسکن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا