بازسازی صحنه جرم قتل و جنایت در بوستان نهج البلاغه + تصاویر


ساعت۲۰:۳۰ شامگاه روز ۳ دی‌ماه خبر قتل مرد جوانی در پارک نهج البلاغه به فوریت‌های ۱۱۰ پلیس گزارش شد و ماموران بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند، ماموران در لحظه ورود با جسد غرق در خون پسر جوان روبرو شدند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ساعت۲۰:۳۰ شامگاه روز ۳ دی‌ماه خبر قتل مرد جوانی در پارک نهج البلاغه به فوریت‌های ۱۱۰ پلیس گزارش شد و ماموران بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند، ماموران در لحظه ورود با جسد غرق در خون پسر جوان روبرو شدند که به گفته نامزدش و شاهدین حاضر در صحنه پس از حمله وحشیانه ۶ سارق خشن با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های ابتدایی نشان از این داشت که سارقین به قصد سرقت گوشی گران قیمت این پسر به او حمله کرده و هنگامی که با مقاومت او روبرو شده اند او را کشته و گوشی همراه مقتول را سرقت و متواری شدند. مهاجمان مرد جوان را با چاقو زخمی کرده و زن را هم هل داده بودند که در پی این اتفاقات با حضور امدادگران اورژانس تهران مرد مجروح به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال یافت، اما بر اثر جراحات وارده و خونریزی ناشی از ضربات متعدد چاقو جانش را از دست داده بود.

در نهایت گروهی از زورگیران و سارقان که در محدوده پارک نهج‌البلاغه فعالیت می‌کردند در عملیات ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند. پس از آن تحقیقات مشترکی بین کارآگاهان پایگاه دوم و اداره دهم پلیس آگاهی تهران انجام و منجر به کشف راز قتل مرد جوان شد. متهمان بازداشت شده پس از بازجویی‌ها متعدد در حالی که قصد انکار ارتکاب قتل را داشتند با توجه به مدارک و مواجهه حضوری با نامزد قربانی سرقت مرگبار مجبور به اعتراف شدند. / ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید