برگزاری دوره آموزشی برای ناظران انتخابات


برگزاری دوره آموزشی برای ناظران انتخابات

به گزارش خبرنگار رکنا از یزد؛ ابوالفضل اکبری، رییس ستاد انتخابات شهرستان یزد ضمن تشریح برنامه‌‌های این ستاد در حوزه آموزش عوامل اجرایی انتخابات، گفت: یکی از پیش نیازهای مهم در راستای برگزاری...

به گزارش خبرنگار رکنا از یزد؛ ابوالفضل اکبری، رییس ستاد انتخابات شهرستان یزد ضمن تشریح برنامه‌‌های این ستاد در حوزه آموزش عوامل اجرایی انتخابات، گفت: یکی از پیش نیازهای مهم در راستای برگزاری سالم و باشکوه انتخابات، آموزش و توانمندسازی مجریان انتخابات است.

وی با تأکید بر اهمیت مقوله آموزش عوامل اجرایی و نظارت انتخابات، افزود: با هدف هماهنگی و تعامل بیشتر بین مجریان و ناظران انتخابات، همایش و جلسات مشترک برگزار می‌شود.

رییس ستاد انتخابات شهرستان یزد با بیان اینکه هم اکنون ثبت مشخصات عوامل اجرایی شعب در رسانه جامع انتخابات در حال انجام است، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده توسط کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان، جلسات آموزشی برای این افراد برگزار خواهد شد.

اکبری همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان فرمانداری و بخشداری ها، هیئت بازرسی، عوامل نظامی و انتظامی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: ستاد انتخابات شهرستان از هیچ کوششی در راستای تحقق راهبرد چهارگانه «سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت» انتخابات دریغ نخواهد کرد.

یزد/سمیه گلابگیریان


برگزاری دوره آموزشی برای ناظران انتخابات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان