واکنش حماس به بازداشت خواهران فرمانده شهید توسط اشغالگران


واکنش حماس به بازداشت خواهران فرمانده شهید توسط اشغالگران

عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: اشغالگران به دنبال انتقام از فرمانده شهید صالح العاروری با بازداشت خواهرانش از منزلشان در رام الله در کرانه باختری است.

واکنش حماس به بازداشت خواهران فرمانده شهید توسط اشغالگران

به گزارش راهبرد معاصر، حماس به بازداشت خواهران العاروری واکنش نشان داد. حسام بدران عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: اشغالگران به دنبال انتقام از فرمانده شهید صالح العاروری با بازداشت خواهرانش از منزلشان در رام الله در کرانه باختری است.

وی افزود: اقدام اشغالگران علیه بستگان فرماندهان مقاومت و شهدا و بازداشت زنان و کودکان هرگز خللی در عزم ملت ما و مقاومت ایجاد نخواهد کرد.

بدران گفت: تشدید بازداشت ها در کرانه باختری و قدس همزمان با حمله دشمن صهیونیست به ملت ما در غزه، تلاشی شکست خورده برای انتقام گرفتن از پایداری ملت فلسطین است.

وی تاکید کرد: ملت در پاسداری از مسجدالاقصی استوار است.

این عضو دفتر سیاسی حماس از ملتهای عربی و اسلامی و آزادگان دنیا خواست که از ملت فلسطین در برابر ماشین کشتار و ویرانی رژیم صهیونیستی حمایت کنند.

گفتنی است که اشغالگران صهیونیست دلال و فاطمه العاروری ۲ خواهر شهید صالح العاروری از فرماندهان ارشد جنبش حماس را که به تازگی توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است بازداشت کردند. این عناصر صهیونیست در ابتدا منزل آن‌ها را در منطقه البیره و العاروره در کرانه باختری محاصره کرده و بعد اقدام به بازداشت آن‌ها کردند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها