هراس اسرائیل از خانواده شهید العاروری / 2 خواهر فرمانده حماس بازداشت شدند


 هراس اسرائیل از خانواده شهید العاروری / 2 خواهر فرمانده حماس بازداشت شدند

اقتصادنیوز : رسانه‌های خبری از حمله گسترده عناصر اسرائیل به بخش‌های مختلف کرانه باختری طی ساعت‌های بامداد امروز یکشنبه خبر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، این رسانه‌ها تاکید کردند که اشغالگران صهیونیست دلال و فاطمه العاروری ۲ خواهر شهید صالح العاروری از فرماندهان ارشد جنبش حماس را که به تازگی توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است بازداشت کردند.

این عناصر صهیونیست در ابتدا منزل آن‌ها را در منطقه البیره و العاروره در کرانه باختری محاصره کرده و بعد اقدام به بازداشت آن‌ها کردند.

خبر مرتبط
تعدادی از نظامیان اسرائیل در خان یونس کشته شدند / شکار 2 تانک مرکاوا در غزه

اقتصادنیوز : گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس از به هلاکت رسیدن شماری از نظامیان اسرائیل در شهر خانیونس در جنوب نوار غزه و انهدام ۲ دستگاه تانک دیگرمرکاوا و یک بلدوزر ارتش این رژیم خبر داد.

متجاوزان اشغالگر به شهر نابلس نیز حمله کرده و چند جوان فلسطینی را بازداشت کردند. نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به اردوگاه الجلزون واقع در رام الله یورش بردند.

از سوی دیگر گردان‌های قسام، شاخه جنین در کرانه باختری بامداد یکشنبه اعلام کرد: رزمندگان ما با نظامیان صهیونیست در محورهای مختلف جنین به شدت درگیر شده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان اشغالگر صهیونیست از ساعت‌های اولیه بامداد امروز به جنین در شمال کرانه باختری یورش بردند.

همزمان با یورش صهیونیست‌ها به جنین آژیر خطر در این شهر به صدا درآمده و مبارزان مقاومت به مقابله با اشغالگران پرداختند. مجاهدان فلسطینی چند بمب در مسیر نیروهای اشغالگر صهیونیست منفجر کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل