تسلط مقاومت بر پنجاه درصد مناطق شمال نوار غزه


تسلط مقاومت بر پنجاه درصد مناطق شمال نوار غزه

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند در حالی که جنگ غزه وارد یکصدمین روز خود می‌شود، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی بار دیگر کنترل نظامی شمال نوار غزه را به دست گرفته‌اند.

روزنامه اینترنتی رای الیوم گزارش داد، رسانه‌های رژیم اشغالگر اعلام کردند ارتش این رژیم نه تنها به اهداف خود از جنگ غزه نرسیده بلکه مقاومت فلسطین با گسترش مناطق تحت کنترل خود در شمال نوار غزه، اکنون پنجاه درصد این مناطق را به کنترل خود در آورده است.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند در حالی که جنگ غزه که از هفتم اکتبر گذشته آغاز شده و وارد یکصدمین روز خود می‌شود، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین بار دیگر کنترل نظامی شمال نوار غزه را به دست گرفته اند.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند الآن پنجاه درصد مناطق شمال نوار غزه تحت کنترل گروه‌های مقاومت فلسطین است.

رسانه‌ها افزودند این اتفاق یکصد روز پس از آغاز جنگ مداوم علیه غزه اتفاق می‌افتد و این در حالیست که گروه‌های فلسطینی تا دو هفته پیش فقط سی درصد این مناطق را تحت کنترل خود داشتند.

رسانه‌های این رژیم تاکید کردند جنبش حماس به تدریج زمام امور را در شمال نوار غزه به دست می‌گیرد و نیرو‌های آن فعالیت خود را در آنجا انجام می‌دهند.

پس از آن که ارتش رژیم اسرائیل از ورود به مرحله سوم جنگ خبر داد که در آن عملیات زمینی شدت کمتری خواهد داشت، رسانه‌های رژیم اشغالگر به این مرحله پرداختند و ورود به مرحله سوم را به منزله عقب نشینی از شکست دادن و نابودی حماس به عنوان یکی از اهداف جنگ دانستند و تاکید کردند اهداف جنگ تحقق پیدا نکرده است.

رسانه‌های صهیونیستی تاکید کردند ادامه سیاست کنونی نه تنها برای جان نظامیان خطرناک است بلکه خطر وقوع فاجعه انسانی را افزایش می‌دهد.

بر اساس اعلام این رسانه‌ها، همین که ارتش نتوانسته است اردوگاه‌های مرکزی در خان یونس و رفح از جمله محور فیلادلفیا را تحت کنترل خود در آورد، به منزله به خطر انداختن جان صهیونیست‌هاست.

تسلط مقاومت بر پنجاه درصد مناطق شمال نوار غزه

پایگاه اینترنتی اسرائیلی والا نیز در خصوص شهرک‌های (صهیونیست نشین) اطراف نوار غزه نوشت بیشتر شهرک نشینان تصمیمی برای بازگشت به این شهرک‌ها و تحمل حملات موشکی از نوار غزه ندارند و از طرفی خدشه‌ای که به اعتبار دولت و ارتش اسرائیل وارد شده است به این زودی قابل جبران نیست.

سردرگمی و ناامیدی صهیونیست‌ها در حالیست که مقاومت فلسطین در غزه همچنان ثابت قدم و استوار است و در حالی که ارتش رژیم اسرائیل نتوانسته است هیچ یک از اسرای خود را در نوار غزه آزاد کند، مقاومت فلسطین همچنان به عملیات علیه نیرو‌های اسرائیلی در محور‌های مختلف در نوار غزه ادامه می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت