چمران: برخی از پول شهرداری به عنوان قلک استفاده می‌کنند


چمران: برخی از پول شهرداری به عنوان قلک استفاده می‌کنند

به گزارش رکنا، مهدی چمران پس از استماع گزارش شهردار تهران درخصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه بیش از دو ساعت به سخنان شهردار گوش دادیم و فرصت کافی برای بررسی لایحه بودجه هست، گفت:...

به گزارش رکنا، مهدی چمران پس از استماع گزارش شهردار تهران درخصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه بیش از دو ساعت به سخنان شهردار گوش دادیم و فرصت کافی برای بررسی لایحه بودجه هست، گفت: منتها چون صحبت ها پخش می شود باید بگویم که زمانی که در خصوص میزان تحقق بودجه سخن می گوییم ممکن است عده ای را وسوسه کند. برخی از پول شهرداری به عنوان قلک استفاده می‌کنند و هرجا بگوییم پول ما را بدهید می گویند شهرداری پول دارد. برای مثال وقتی می خواهند پول گندمکاران را بدهند از سهم شهرداری بر می دارند و می گویند شهرداری پول دارد. بله پول داریم؛ اما حساب کنید یک کیلومتر ساخت مترو چقدر است؟ در حال حاضر رقم اجرای هر کیلومتر مترو ۲۰۰۰ میلیارد تومان است و قیمت هر اتوبوس در حال حاضر ۸ میلیارد تومان است در حالی که سال گذشته ۴ میلیارد تومان بود.

چمران با بیان اینکه ما با این رشد بودجه هم باز کمبود اعتبار داریم، گفت: با پول‌های سال قبل که شهر را نمی‌توان اداره کرد و به بودجه شهرداری تهران به چشم طمع نگاه نکنند، من معتقدم با این بودجه باز هم کم داریم و حتی با ۱۸۰ همت نیز نمی توان، شهر را به خوبی پوشش داد و امیدوارم این بودجه به حل مشکلات شهر تهران کمک کند.


چمران: برخی از پول شهرداری به عنوان قلک استفاده می‌کنند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس