آتش خلازیر نفس آتش نشان را به شمارش انداخت


آتش خلازیر نفس آتش نشان را به شمارش انداخت

اقتصادنیوز : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده یک کارگاه تولید لوازم چوبی در محله خلازیر تهران خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار داشت: ساعت ۲:۳۴ دقیقه بامداد امروز یک کارگاه تولید لوازم چوبی در محله خلازیر خیابان حسینی طعمه حریق شد.

وی بیان کرد: ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی از جمله تانکر آب و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

خبر مرتبط
آتش سوزی مهیب یک سرویس مدرسه + آخرین وضعیت دانش‌آموزان مصدوم این حادثه

اقتصادنیوز: بر اثر آتش سوزی یک سرویس مدرسه ناشی از سانحه رانندگی هفت دانش آموز مصدوم شدند که ۶ نفر از دانش آموزان از بیمارستان مرخص شدند و فقط یک نفر با تشخیص پزشک روند درمان را طی می‌کند

ملکی ادامه داد: محل آتش سوزی سوله یا کارگاهی به وسعت ۳۰۰ متر بود که با سقف‌های شیروانی و مصالحی که در برابر آتش مقاومتی ندارد پوشانده شده و کاملاً شعله‌ ور بود همچنین محصولات چوبی مانند انواع تخته ام‌دی‌اف و همچنین موادی مثل تینر، رنگ و چسب که قابلیت اشتعال بسیار بالایی دارد در حجم زیاد کاملاً شعله ور شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: سقف‌ها بر اثر شدت حرارت تخریب شده بود و آتش نشان‌ها از چند جهت عملیات خود را شروع کرده و موفق شدند آتش را سریعاً تحت کنترل خود بگیرند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و در نهایت آتش خاموش شد، لکه‌گیری هم به پایان رسید و محل برای بررسی علت حادثه تحویل کارشناسان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آتش سوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول