مدارس ابتدایی فریمان خراسان رضوی غیرحضوری شد


مدارس ابتدایی فریمان خراسان رضوی غیرحضوری شد

فرماندار فریمان گفت: به علت وجود ریزگرد‌ها و کاهش کیفیت هوا فردا یکشنبه مدارس ابتدایی در نوبت صبح و بعدازظهر در این شهرستان به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

مدارس ابتدایی فریمان خراسان رضوی غیرحضوری شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ حمید اکبری افزود: این تصمیم بنا به مصوبه کارگروه مدیریت شرایط اضطرار و وقوع پدیده گردوغبار شهرستان اتخاذ شده است.

وی گفت: با توجه به متاثر شدن شهرستان فریمان از گرد و غبار، به شهروندان توصیه می‌شود از تردد غیر ضروری خودداری و خودمراقبتی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

فرماندار فریمان اظهار کرد: در حال حاضر شاخص کنونی و لحظه‌ای کیفیت هوای شهرستان فریمان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد و توصیه می‌شود شهروندان علاوه بر رعایت حفاظت فردی با محدود کردن یا حذف تردد‌های غیرضروری در سطح فضای باز و حتی تردد با وسیله نقلیه شخصی در پیشگیری از درگیر شدن با پیامد‌های پدیده گرد و غبار همراهی کنند.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی از امروز شنبه، به تدریج تا دوشنبه با توجه به تغییر فشار هوا در سطح استان انتظار می‌رود به تناوب، شدت وزش باد در سطح استان به ویژه نواحی بادخیز شدید همراه با گرد و خاک گاهی توفان گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت باشد.

شهرستان فریمان با جمعیت ۱۰۵ هزار نفر دارای چهار شهر و ۱۲۰ روستای با بیش از ۲۰ خانوار است. / ایرنا


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مراکز اسکان فرهنگیان از 1.6 میلیون مسافر نوروزی میزبانی کردند