قتل فجیع کودک 18 ماهه با لاک‌پاک‌کن


قتل فجیع کودک 18 ماهه با لاک‌پاک‌کن

زن جنایتکار، دختر ۱۸ ماهه شوهرش را با خوراندن لاک پاک‌کن به کام مرگ کشاند تا چند روز بعد به اتهام قتل و کودک آزاری دستگیر شود.

قتل فجیع کودک 18 ماهه با لاک‌پاک‌کن

به گزارش راهبرد معاصر؛ چندی قبل آیریس ریتا آلفرا، ۱۸ ماهه که با پدرش، جاکوب و همسر دوم او به نام الیسیا لین اوونز، ۲۰ ساله زندگی می‌کرد، ناگهان بیهوش شد، پدرش او را بلافاصله به بیمارستانی در پنسیلوانیا منتقل کرد، اما ۴ روز بعد او جانش را از دست داد.

در کالبد شکافی جس آیریس، آثاری از استون، لاک پاک ناخن در خون او یافته شد که باعث نارسایی اندام و در نهایت مرگ او شده بود.

در بررسی از دستگاه گوارش کودک، توپ‌های سیلیکونی منبسط شده پیدا شد. همچنین در بررسی‌ها مشخص شد که کودک پیچ فلزی و باتری‌های دکمه‌ای قورت داده است و این اشیا از ماه‌ها قبل از مرگ بلعیده شده بودند.

پزشکی قانونی بر اساس نتایج کالبدشکافی مرگ کودک مشکوک دانسته و پلیس را در جریان قرار داد.

پلیس بلافاصله از افراد نزدیک به کودک بار‌ها بازجویی کرد و این سوال پیش آمد که این اشیا و مایع لاک پاک کن عمدا در اختیار کودک برای بلعیدن قرار گرفته است یا خیر؟

بررسی‌های کاراگاهان حاکی از این بود که همسر دوم پدر مقتول پیش از این به ۳ فقره قتل متهم شده و ۵ حمله شدید در پرونده‌اش داشته و اکنون نیز متمهم به قتل کودک ۱۸ ماهه است.

در این شرایط به گفته قاضی منطقه، قرار است آلیسیا به زودی در رابطه با اتهاماتش محاکمه شود. / همشهری آنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی