همکاری پارک علم و فناوری هایتک و برق منطقه‌ای کرمان


همکاری پارک علم و فناوری هایتک و برق منطقه‌ای کرمان

تفاهم‌نامه همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و شرکت برق منطقه‌ای کرمان منعقد شد.به گزارش روابط‌ عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، این تفاهم‌نامه همکاری...

تفاهم‌نامه همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و شرکت برق منطقه‌ای کرمان منعقد شد.

به گزارش روابط‌ عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، این تفاهم‌نامه همکاری به منظور استفاده مطلوب از توانمندی و ظرفیت طرفین در تجاری‌سازی فناوری پژوهش‌های کاربردی شرکت برق منطقه‌ای و واحدهای فناور زیر مجموعه پارک علم و فناوری هایتک کرمان منعقد شده است.

یکی دیگر از مواردی که بر اساس این تفاهم‌نامه پیگیری خواهد شد، راه‌اندازی مرکز رشد تخصصی برق با مشارکت شرکت برق منطقه‌ای کرمان برای ایجاد هسته‌های فناوری و به منظور رفع نیازهای تخصصی فناورانه در زمینه برق است. همکاری مشترک برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و استارتاپ‌های مختلف در راستای نیاز شرکت برق منطقه‌ای از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

در جلسه‌ای که به دلیل امضا تفاهم‌نامه در سالن جلسات شرکت برق منطقه‌ای کرمان، برگزار شد، فرشید کی‌نیا، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و روح‌الله فدایی، معاون دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و حمیدرضا حبیبی مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت برق منطقه‌ای کرمان حضور داشتند.

کی‌نیا، رئیس پارک علم و فناوری در این جلسه اعلام کرد: راه‌اندازی مرکز رشد تخصصی برق، گام مؤثری در اعتلای صنعت برق در استان کرمان بوده و فرایند جذب ایده و کمک به توسعه صنعت برق استان را در درجه بالاتری قرار خواهد داد.

.وی ادامه داد: راه‌اندازی مراکز رشد و کمک به شبکه‌سازی و پیگیری فرایند حمایت از شرکت‌های نوپا یک دستورالعمل توسعه‌ای در دنیا است و معتقدم راه‌اندازی مراکز رشد یکی از واجبات اکوسیستم فناوری استان است.

در جلسه امضا تفاهم‌نامه همکاری، طرفین ضمن تأکید بر مفاد تفاهم‌نامه، اظهار امیدواری کردند که آغاز این همکاری برکتی دوطرفه در داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا