آتش‌سوزی در یک مجموعه تفریحی /نجات معجزه آسای 3 کارگر


آتش‌سوزی در یک مجموعه تفریحی /نجات معجزه آسای 3 کارگر

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد گفت: بر اثر ریزش آوار یک ساختمان در حال تخریب در خیابان طبرسی مشهد، سه کارگر زیر آوار محبوس شدند.

آتش‌سوزی در یک مجموعه تفریحی /نجات معجزه آسای 3 کارگر

به گزارش راهبرد معاصر؛ صبح امروز حادثه آوار در یک ساختمان در حال تخریب به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه ۲، ۴۴ و ۴۶ آتش‌نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

محسن فیروزی، افسر نگهبان آتش نشانی مشهد در خصوص این حادثه اظهارداشت: در این حادثه که حین تخریب ساختمان رخ داده بود، سه کارگر در زیر آوار محبوس شده بودند که بطرز معجزه آسایی نجات پیدا کردند.

وی افزود: آتش نشانان ضمن ایمن سازی و انجام اقدامات پیشگیرانه به ماموریت خود خاتمه دادند و مصدومین تحویل نیرو‌های اورژانس مستقر در محل شدند.

همچنین حمید خیر آبادی، افسر نگهبان آتش نشانی مشهد، از بروز آتش سوزی در قسمت سونای خشک استخر یک مجموعه آبی خبر داد و اظهارداشت:در پی اعلام این حادثه به سامانه تلفنی ۱۲۵، آتش نشانان از دو ایستگاه ۷ و ۳۴ به محل حادثه واقع در شهرک غرب مشهد اعزام شدند.

وی ادامه داد: حریق از قسمت سونای خشک این مجموعه آغاز و در حال گسترش به دیگر نقاط بود که با سرعت عمل آتش نشانان حریق به موقع کنترل و مهار شد.

خیرآبادی ضمن اشاره به اینکه تذکرات ایمنی لازم به مسئول استخر داده شد تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت و علت حادثه در دست بررسی است. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آتش سوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول