آزمایش موشکی موفقیت‌آمیز کره جنوبی


آزمایش موشکی موفقیت‌آمیز کره جنوبی

نیرو‌ی مسلح کره جنوبی یک نسخه اصلاح شده از موشک تاکتیکی زمین به زمین KTSSM-I را با موفقیت آزمایش کرد.

آزمایش موشکی موفقیت‌آمیز کره جنوبی

به گزارش راهبرد معاصر. منابع نظامی در ارتش کره جنوبی جمعه شب اعلام کردند که نیرو‌های مسلح این کشور یک نسخه اصلاح شده از موشک تاکتیکی زمین به زمین KTSSM-I را با موفقیت آزمایش کرده است.

به گزارش شبکه خبری کی‌بی‌اس، به گفته این منابع نظامی، نسخه اصلاح شده این موشک با نام KTSSM-II جمعه در سایت آزمایشی آنهونگ آژانس توسعه دفاعی در شهرستان تائان در استان چونگ چئونگ با موفقیت آزمایش شده است.

این منابع نظامی اعلام کردند که با توجه به اینکه این موشک‌ها جزء اقلام تسلیحاتی صادراتی سئول قرار دارد، نسخه جدید به گونه‌ای ارتقاء یافته است که می‌تواند بر روی سامانه‌های پرتاب چندگانه موشکی به نام سامانه‌های پرتاب چندگانه موشکی، چون مو بارگذاری شود.

به گفته این منابع نظامی، ارتش کره جنوبی موشک‌های KTSSM-I را با هدف از بین بردن توپخانه‌های دوربردی که کره شمالی در تونل‌های زیرزمینی نصب کرده است، توسعه داد.

این منابع نظامی افزودند: ارتش موفق شده بود نسخه اصلاح شده یا KTSSM-II را بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ توسعه دهد، اما تا پیش از این پنجشنبه اعلامیه‌ای در خصوص آزمایش آن نداده بود.

انتظار می‌رود KTSSM-II به یک دارایی کلیدی سیستم دفاعی کره جنوبی با هدف حمله پیشگیرانه به موشک‌های کره شمالی از جمله موشک‌های هسته‌ای تبدیل شود./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3