مستند شهدای حادثه تروریستی گلزار کرمان ساخته می‌ شود


مستند شهدای حادثه تروریستی گلزار کرمان ساخته می‌ شود

رئیس مرکز طرح برنامه و بودجه سازمان صدا و سیما در دیدار با استاندار کرمان از ساخت مستند شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رئیس مرکز طرح برنامه و بودجه سازمان صدا و سیما به همراه مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان با محمد مهدی فداکار استاندار کرمان دیدار و گفتگو کرد.

استاندار کرمان در این دیدار؛ با اشاره به پهناوری استان به لحاظ جغرافیایی و تنوع آب و هوایی، گفت: چالش‌ ها و مشکلات استان به همین نسبت زیاد است و خدمات‌ رسانی به روستاها و تامین زیرساخت‌ها دشوار است. بخصوص در حوزه رسانه ملی.

فداکار افزود: هر کدام از شهدای حادثه تروریستی کرمان یک روایت جداگانه دارد؛ که می‌ توان ساخت مستند را در همین استان و با روایت‌ های خانواده و دوستان و همکلاسی‌ های دانش‌ آموزان شهید شروع کرد.

رئیس مرکز طرح برنامه و بودجه سازمان صدا و سیما، نیز هدف از سفر خود به استان را نهادینه کردن کرمان به عنوان پایتخت مقاومت دانست و گفت: کرمان به عنوان یکی از پهناورترین استان‌ هاست و با توجه به حادثه اتفاق افتاده در شرایط خاصی قرار دارد.

شاهید مظفری توضیح داد: تلاش ما بر این است؛ که به دستور رئیس سازمان صدا و سیما تمام توان مان را برای زنده نگهداشتن یاد شهدا بگذاریم، که باعث امید و بصیرت شود.

وی تصریح کرد: پیش‌ بینی شده که برای همه شهدای حادثه تروریستی، طراحی ویژه و مستندهایی تولید شود؛ که فعلا برای ۴۵ نفر از شهدا ۴۵ مستند ویژه طراحی شده که در دست تولید قرار گرفته و بزودی کار روایت آغاز می‌ شود.

رئیس مرکز طرح برنامه و بودجه سازمان صدا و سیما خاطرنشان ساخت: بخشی از مستند و نمایش‌ های رادیویی روایت‌ های مردمی است و هر کدام از آنها می‌ تواند تحولی در کشور ایجاد کند./ استانداری کرمان

مستند شهدای حادثه تروریستی گلزار کرمان ساخته می‌ شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تروریستی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی