عیسی آل کثیر بمب نقل و انتقالاتی این تیم شد


عیسی آل کثیر بمب نقل و انتقالاتی این تیم شد

قرارداد عیسی آل‌کثیر با سپاهان دو ساله امضا شده و با این جدایی مدیران باشگاه حالا با فراغ بال بیشتری می‌توانند برای تقویت تیم جهت حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا طبق لیست ارائه‌شده از سوی مورایس اقدام کنند.

نیم فصل اول اصلا برای عیسی در سپاهان خوب پیش نرفت. او در ابتدای فصل با مشکل مربوط به صادر نشدن کارت بازی مواجه شد و کمی بعدتر هم به دلایل انضباطی برای چند هفته‌ای از ترکیب دور ماند، تا نه خود این بازیکن و نه تیم فوتبال سپاهان سودی از این انتقال پر سر و صدا و حاشیه‌ساز که باشگاه اصفهانی را در مواجهه با رقبا به گوشه رینگ برده بود، نبرند.

بلافاصله پس از پایان نیم فصل اول مشخص شد که عیسی آل‌کثیر یکی از 5 بازیکنی است که مورایس در لیست خروج خود قرار داده و حالا خبر می‌رسد که طی مذاکراتی که منوچهر نیکفر با مدیران باشگاه فولاد خوزستان داشته، این انتقال در آستانه نهایی شدن است. این در حالی است که تا دیروز خبرهایی از حضور عیسی در پرسپولیس مطرح شده بود و گفته می شد درویش در آستانه جذب دوباره مهاجم سابق سرخ هاست.

عیسی آل کثیر بمب نقل و انتقالاتی این تیم شد

با این حال منوچهر نیکفر از زمان انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان توانسته گام‌های بزرگی در جهت از بین رفتن حواشی در اصفهان بردارد و حالا انتقال عیسی در فضایی کاملا دوستانه اقدامی است که هم اردوی طلایی‌پوشان را در ادامه مسابقات یکدست‌تر می‌کند و هم کمک قابل توجهی در راستای کاهش بودجه سپاهان و جذب بازیکنان دیگر خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید