تهدید بمب گذاری در خانه قاضی یک پرونده


تهدید بمب گذاری در خانه قاضی یک پرونده

حوادث رکنا: تهدید بمب گذاری در خانه قاضی پرونده ترامپ تنها چند ساعت قبل از پایان جلسه محاکمه پرونده کلاهبرداری رئیس‌جمهور سابق آمریکا در صبح پنجشنبه رخ داد.

به گزارش رکنا، پلیس نیویورک از تهدید بمب گذاری خانه قاضی ناظر پرونده‌ای که دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به کلاهبرداری بزرگ متهم می‌کند، خبر داد.

مقامات دادگاه در پی وقوع این حادثه اعلام کردند که این حادثه شکایت مدنی را که وارد بحث پایانی شده است به تاخیر نمی‌اندازد.

این تهدید تنها چند ساعت قبل از پایان جلسه محاکمه پرونده کلاهبرداری ترامپ در صبح پنجشنبه رخ داد.

اداره پلیس شهرستان ناسائو تهدید به بمب گذاری خانه قاضی آرتور انگورون را تایید کرد. ال بیکر، سخنگوی دادگاه به تهدید بمب گذاری خانه قاضی انگورون اشاره کرد و به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: «یک تهدید وجود داشت. یک تهدید به بمب گذاری را تایید می‌کنم. از هم‌اکنون طبق برنامه پیش می‌رویم و مراحل دادگاه و مذاکرات پایانی طبق برنامه پیش می‌روند.»

دفتر دادستان کل نیویورک که در سال ۲۰۲۲ شکایت مدنی چند میلیونی را ارائه کرد، همچنین تأیید کرد که این پرونده طبق برنامه پیش خواهد رفت.

این پرونده، سازمان ترامپ را به افزایش دروغین ارزش دارایی‌های مستغلات خود به منظور کاهش صورت حساب‌های مالیاتی و بیمه متهم می‌کند. ترامپ و پسرانش دونالد جونیور و اریک این اتهامات را رد کرده‌اند.


تهدید بمب گذاری در خانه قاضی یک پرونده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن