تصادف یک دستگاه تانکر سوخت با 5 خودرو / در بزرگراه امام علی(ع) رخ داد! + فیلم


تصادف یک دستگاه تانکر سوخت با 5 خودرو / در بزرگراه امام علی(ع) رخ داد! + فیلم

حوادث رکنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف یک تانکر حمل سوخت با ۵ خودروی سواری و یک موتورسیکلت خبر داد.

به گزارش رکنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۲۰:۲۸ شامگاه 21 دی ماه خبر حادثه تصادف چند خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اعلام شد و 2 ایستگاه در زمان کمتر از 5 دقیقه به محل اعزام شدند.

ملکی در ادامه افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه تانکر ۳۲ هزار لیتری حامل بنزین در هنگام تردد با ۵ دستگاه خودروی سواری شامل 2 خودروی وانت، 1 دستگاه پراید، 1 دستگاه سمند و 1 دستگاه دنا و 1 دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده و بعد از آن منحرف شده و به دلیل برخورد شدید با گاردریل لاستیک‌های کشنده و خودرو ترکیده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تانکر در وضعیت نامناسبی قرار داشت البته خوشبختانه نشت بنزین اتفاق نیفتاده بود و به تانکر آسیبی وارد نشده بود. آتش نشانان به سرعت ایمن‌سازی را انجام داده و ترافیک سنگین ایجاد نشده بود.

وی ادامه داد: راکب موتورسیکلت دچار مصدومیت شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد و با هماهنگی با شرکت نفت تانکر دیگری برای تخلیه بنزین به محل مراجعه کرده و جابجایی تانکر انجام شد و خودروها به محل امن منتقل شده و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.


تصادف یک دستگاه تانکر سوخت با 5 خودرو / در بزرگراه امام علی(ع) رخ داد! + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک