تل آویو و واشنگتن بازنده جنگ در غزه هستند


تل آویو و واشنگتن بازنده جنگ در غزه هستند

پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی تاکید کرد که براساس تحولات میدانی جنگ غزه، آمریکا و اسرائیل بازنده جنگ در غزه هستند.

پایگاه خبری هیل آمریکا در گزارشی نوشت که درک کامل شکست اسرائیل در غزه دشوار است زیرا عمیق و چند لایه است و برخی پیامدهای آن مجهول و نامعلوم است.

این پایگاه خبری بیان کرد که رژیم صهیونیستی جایگاه اخلاقی خود را از دست داده است، خواه آنچه اتفاق افتاده نسل‌کشی باشد یا خیر.

پایگاه خبری هیل افزود: حتی اگر اسرائیل به نسل‌کشی هم متهم نشود، این رژیم و آمریکا بازنده جنگ در غزه هستند.

از سوی دیگر، مسئولان بیمارستان اسرائیلی بیلنسون اعلام کردند که ۷ نظامی اسرائیلی دیگر که در نبردهای امروز در نوار غزه مجروح شدند، به این بیمارستان انتقال داده شدند.

همچنین شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش از ترس پیگرد قضائی افسران خود در محافل بین‌المللی، تصمیم دارد اسامی آن‌ها را مخفی نگه دارد.

تل آویو و واشنگتن بازنده جنگ در غزه هستند

مجاهدان گروهان‌های قدس نیز دو خودروی زرهی اسرائیلی را در جبالیا در شمال نوار غزه با راکت ضدزره تاندوم هدف قرار داده و از فاصله صفر با نیروهای اشغالگر اسرائیلی درگیر شدند که در این عملیات شماری از نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند.

گروهان‌های قدس نیز اعلام کرد یک پهباد اسرائیلی از نوع Skylark را در جبالیا در شمال نوار غزه تحت کنترل گرفته است.

گردان‌های قسام هم اعلام کرد یک بولدوزر نظامی اسرائیلی را که تعدادی نظامی صهیونیست در کنار آن حضور داشتند، در جنوب خان یونس در جنوب نوار غزه با راکت ضدزره و ضدنفر هدف قرار داده است.

علاوه بر این، گردان‌های قسام یک تانک مرکاوای اسرائیلی را در شمال شرق اردگاه النصیرات در مرکز نوار غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داد و نیروهای اشغالگر اسرائیلی را هم با گلوله‌های خمپاره در هم کوبید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لو رفته از همسر مهدی عبدی گلزن پرسپولیس ! / الینا کیست؟!