بازسازی مرسدس بنز 190E ایوو 2 با ظاهری مدرن


بازسازی مرسدس بنز 190E ایوو 2 با ظاهری مدرن

این برند اروپایی تنها ۱۰۰ دستگاه از این خودروی ۱ میلیون دلاری را تولید خواهد کرد. متخصص حوزه موتوراسپرت و بازار پس از فروش آلمانی، «HWA AG»، تصاویر رسمی خودروی جدیدش را مننتشر کرده است. تصاویر یادشده این محصول که بر پایه مرسدس‎‌بنز ۱۹۰E ایوو ۲...

این برند اروپایی تنها ۱۰۰ دستگاه از این خودروی ۱ میلیون دلاری را تولید خواهد کرد.

متخصص حوزه موتوراسپرت و بازار پس از فروش آلمانی، «HWA AG»، تصاویر رسمی خودروی جدیدش را مننتشر کرده است. تصاویر یادشده این محصول که بر پایه مرسدس‎‌بنز ۱۹۰E ایوو ۲ ساخته می‌شود در پی اسکچ‌های اولیه این خودرو منتشر شده‌اند.

بازسازی مرسدس بنز 190E ایوو 2 با ظاهری مدرن

HWA برای ساخت این نسخه زیبا از مرسدس‎‌بنز محبوب ۱۹۰E، با مجموعه بازسازی خودرو «کیورِیتِد» همکاری کرده است تا پس از ۱۲ هزار ساعت در طی ۵۰۰ روز به طرح نهایی خود برسد؛ طرحی که مشخصا تشابه بسیار زیادی به مرسدس‌بنز یادشده دارد. اما HWA به بازسازی بسنده نکرده است و پا را یک قدم فراتر گذاشته است تا محصول خود را با بازار کنونی تطبیق دهد.

بازسازی مرسدس بنز 190E ایوو 2 با ظاهری مدرن

در جلو خودرو دیگر خبری از نشان نقره‌ای مرسدس‌بنز نیست. حتی جلوپنجره هم کمی تغییر کرده و این‌بار به رنگ سیاه براق مزین شده است. چراغ‌های جلو برخلاف نمونه‌های قدیمی از فناوری جدید استفاده می‌کنند، به سه بخش (دو چراغ اصلی و یک راهنما) تقسیم شده‌اند و از سایه‌زنی داخلی سود می‌برند.

بازسازی مرسدس بنز 190E ایوو 2 با ظاهری مدرن

اسپلیتر جلو طراحی تازه و ساده‌تری دارد؛ به این ترتیب دیگر از سیم برای اتصال به سپر جلو استفاده نمی‌کند. هواکش زیرین سپر هم طراحی منظم‌تری پیدا کرده تا تمرکز نگاه بیننده در هنگام تماشای این خودرو برهم نزند. بنابراین همان‌گونه که از فلسفه طراحی HWA می‌توان پی برد، مشخص است که این شرکت به‌دنبال ایجاد تصویری با وقار از مرسدس‌بنز ۱۹۰E بوده است. در همین راستا، روند ساده‌سازی در عقب خودرو نیز ادامه پیدا می‌کند. انگار که HWA بخش زیادی از زمان ۱۲ هزار ساعتی خود را صرف حذف جزئیات بدنه این خودرو کرده است.

بازسازی مرسدس بنز 190E ایوو 2 با ظاهری مدرن

جای‌جای بدنه و کابین ۱۹۰E میزبان نشان مرسدس‌بنز بوده که همه آن‌ها با لوگوی HWA جایگزین شده‌اند. چراغ‌های عقب با وجود حفظ شکل مستطیلی احتمالا از چهار LED خطی افقی تشکیل شده‌اند که برخلاف نمونه‌های عمودی نسخه کلاسیک، ظاهری مدرن را به بخش پشتی این خودرو می‌دهد. به‌طور کلی طراحان این خودرو که به‌طور رسمی با نام HWA ایوو شناخته می‌شود، المان‌‌های گرد و غیرضروری را حذف کرده و آن‌ها را با نمونه‌های ساده جایگزین کرده‌اند.

بازسازی مرسدس بنز 190E ایوو 2 با ظاهری مدرن

ایوو از نظر فنی همان اعداد و ارقام محصول اولیه مرسدس‌بنز را نخواهد داشت. به گفته HWA، این خودرو در بخش‌های پیشرانه، عملکرد، ترمز، آیرودینامیک و ایمنی با فناوری بسیار پیشرفته و به‌شکلی هنرمندانه ساخته شده است؛ منظور سازنده از این عبارت آن است که قدرت پیشرانه ایوو از موتور ۲۳۲ اسب بخاری و ۲۴۵ نیوتن‌متری مرسدس‌بنز بیشتر خواهد بود. احتمالا توسعه پیشرانه هم ۹ هزار ساعت به درازا بکشد.

بازسازی مرسدس بنز 190E ایوو 2 با ظاهری مدرن Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II

HWA می‌گوید تنها ۱۰۰ دستگاه ایوو تولید خواهد شد که هر کدام از آن‌ها با قیمت سرسام‌آور ۹۳۶ هزار دلار به فروش خواهد رسید. از آنجا که ۱۹۰E ایوو ۲ خودرویی محبوب قلمداد می‌شود و بازار مدل‌های بازسازی‌شده هم وضعیت مناسبی دارد، احتملا HWA در فروش هیچ کدام از خودروهایش با مشکل روبه‌رو نخواهد شد. نظر شما درباره این خودرو چیست؟ کدام خودروهای کلاسیک سزاوار یک بازسازی دوباره هستند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی