تصاویر دیجیتالی تویوتا استات 2025؛ رقیبی احتمالی برای ماوریک


تصاویر دیجیتالی تویوتا استات 2025؛ رقیبی احتمالی برای ماوریک

یکی از خودروهای مورد انتظار طرفداران تویوتا برای رقابت با دیگر برندها وانت پیکاپ استات است که تصاویر دیجیتالی آن منتشر شده‌اند. ژاپنی‌ها از سبد محصولات گسترده‌ای سود می‌برند و همین امر باعث کسب دستاوردهای زیادی در سال‌های اخیر شده است اما هنوز...

یکی از خودروهای مورد انتظار طرفداران تویوتا برای رقابت با دیگر برندها وانت پیکاپ استات است که تصاویر دیجیتالی آن منتشر شده‌اند.

ژاپنی‌ها از سبد محصولات گسترده‌ای سود می‌برند و همین امر باعث کسب دستاوردهای زیادی در سال‌های اخیر شده است اما هنوز هم شاهد غیبت تویوتا در برخی کلاس‌های خودرویی هستیم که باعث شده این خودروساز سهم کمتری از بازار را در اختیار داشته باشد. در واقع جنرال موتورز سال قبل با فروش حدود ۲.۶ میلیون دستگاهی در آمریکا بالاتر از تویوتا با فروش ۲.۲۴ میلیون دستگاهی قرار گرفت و رتبه سوم نیز به فورد با فروش زیر ۲ میلیون خودرو رسید.

تصاویر دیجیتالی تویوتا استات 2025؛ رقیبی احتمالی برای ماوریک

تویوتا از شجاعت کافی برای معرفی محصولات جنجالی و ساختارشکن برخوردار است اما برخی از آن‌ها فقط مشتریان خاصی را تحت پوشش قرار می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به وانت میان سایز تاکوما ۲۰۲۴ و کمری ۲۰۲۵ اشاره کرد. شاسی‌بلند کراون سیگنیا ۲۰۲۵ نیز جزو محصولاتی است که اخیراً به سبد محصولات شرکت موردبحث اضافه شده و قطعاً مشتریان بیشتری را جذب تویوتا خواهد کرد.

تصاویر دیجیتالی تویوتا استات 2025؛ رقیبی احتمالی برای ماوریک

بر اساس شایعات منتشر شده قرار است تویوتا به گسترش سبد محصولاتش در سال جدید نیز ادامه دهد و طبیعتاً گمانه‌زنی‌های زیادی درباره محصولات فیس لیفت، جدید و حتی احیای مدل‌های خاطره‌انگیز و قدیمی انجام می‌شود. یکی از این خودروها وانت پیکاپی است که اولین بار در سال ۱۹۵۴ پدیدار شد. تویوتا استات تا سال ۱۹۸۹ و فقط در سه نسل عرضه شد و البته به حدی محبوب بود که تولید آن تا سال ۲۰۰۰ و توسط شرکت گیفو ادامه یافت. از زمان تولید هیوندای سانتاکروز تا به حال شایعات زیادی درباره احیای تویوتا استات به گوش رسیده و احیای فورد ماوریک نیز چنین چیزی را شدت بخشیده است.

تصاویر دیجیتالی تویوتا استات 2025؛ رقیبی احتمالی برای ماوریک
فورد ماوریک

در واقع ماوریک به حدی موفق ظاهر شده که فروش نسخه هیبریدی آن بیشتر از فروش F-150 پاور بوست هیبریدی است و فروش کلی ماوریک نیز تقریباً سه برابر وانت پیکاپ هیوندای در سال ۲۰۲۳ بوده است. به همین خاطر تعجب نمی‌کنیم که طراحان دنیای خودرو بی‌وقفه در حال انتشار ایده‌های خود از وانت کامپکت تویوتا هستند. به تازگی یکی دیگر از طراحان با استفاده از هوش مصنوعی، نسل جدید وانت استات را تصور کرده است. اگرچه رندرهای موردبحث قوای محرکه برقی را برای استات جدید در نظر گرفته‌اند اما به نظر می‌رسد این خودرو با قوای محرکه هیبریدی عملکرد بهتری داشته باشد. باید منتظر ماند و دید ژاپنی‌ها در آینده چه برنامه‌هایی برای احیای این خودرو خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر