قاب‌های رنگی را دور بیاندازید؛ این گوشی عجیب در لحظه تغییر رنگ می‌دهد!


قاب‌های رنگی را دور بیاندازید؛ این گوشی عجیب در لحظه تغییر رنگ می‌دهد!

زومیت نوشت: با فناوری جدید اینفینیکس می‌توانید رنگ پنل پشتی گوشی را به سلیقه‌ی خودتان تغییر دهید.

اینفینیکس جدیدترین فناوری E-Color Shift خود را در نمایشگاه CES امسال به نمایش گذاشته است. فناوری مذکور به کمک جوهر الکترونیکی E-Inc Prism باعث می‌شود تا پنل‌ پشتی گوشی‌های هوشمند بدون مصرف انرژی، رنگ‌ و طرح خود را را تغییر دهد و حفظ کند.

فناوری یاد شده به کاربران کمک می‌کند پنل پشتی گوشی خود را براساس سلیقه و روحیات خود شخصی‌سازی کنند و به دستگاه خود ظاهر و حس‌وحال تازه‌ای ببخشند.

قاب‌های رنگی را دور بیاندازید؛ این گوشی عجیب در لحظه تغییر رنگ می‌دهد!

سازنده‌ی گوشی اینفینیکس در کنار گوشی‌هایی با قابلیت تغییر رنگ از فناوری‌ جدید در زمینه‌ی باتری به نام AirCharge رونمایی کرد که گوشی‌های هوشمند را از کابل شارژ بی‌نیاز می‌کند.

این فناوری از رزونانس مغناطیسی و الگوریتم‌های تطبیقی برای تسهیل شارژ بی‌سیم تا فاصله‌ی ۲۰ سانتی‌متری و در زاویه‌ی ۶۰ درجه تا ۷٫۵ وات استفاده می‌کند.

فناوری دیگری به نام Extreme-Temp مشکل رایج انجماد لیتیوم یون در شرایط آب و هوایی سرد را برطرف می‌کند. اینفینیکس ادعا می‌کند که فناوری جدید به باتری‌ها اجازه می‌دهد در دمای منفی ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد کار کنند.

مشخص نیست این فناوری‌ها تجاری‌سازی می‌شوند یا خیر. همچنین نمی‌دانیم که میزان اثرگذاری آن‌ها بر قیمت گوشی چقدر خواهد بود.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1859512

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد غروب | 7 انشا زیبا کوتاه و بلند با موضوع غروب برای محصلین