مهدی طارمی عربستانی‌ها را سوپرایز کرد +تصاویر


مهدی طارمی عربستانی‌ها را سوپرایز کرد +تصاویر

ویدیویی از ابراز علاقه مهدی طارمی به باشگاه الهلال در صفحات مجازی الهلال وایرال شده است.

آینده مهدی طارمی برای فصل بعد نامشخص است. قرارداد این بازیکن با پورتو در تابستان سال بعد به پایان می‌رسد و هر چند که او در همین نقل و انتقالات ژانویه نیز مشتریان دست به نقدی دارد اما از اینتر به‌عنوان جدی‌ترین مقصد این مهاجم ایرانی یاد می‌شود.

نراتزوری که به خریدهای بدون هزینه و صفر یورویی معروف است، مذاکرات برای جذب طارمی در ژوئن سال بعد را آغاز کرده ولی گفته می‌شود که تیم‌های عربستانی نیز نیم نگاهی به آقای گل فصل قبل پرتغال دارند هر چند که او در همین پنجره تابستانی نیز پیشنهاداتی از این کشور داشت و ترجیح داد به حضور در فوتبال اروپا ادامه دهد.

در تابستان از الهلال به‌عنوان یکی از تیم‌های خواهان مهدی طارمی یاد می‌شد. پرافتخارترین تیم قاره آسیا بی‌میل نبود که یک مهاجم آسیایی را برای تقویت خط حمله خود به خدمت بگیرد تا بتواند از سهمیه آسیایی در لیگ قهرمانان نیز استفاده کند ولی مهاجم ایرانی پورتو به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.

حالا نیز گفته می‌شود که ممکن است الهلال در تابستان با پیشهادی اغوا کننده برای جذب طارمی تلاش کند و همین موضوع نیز سبب شد تا یکی از هواداران این تیم عربستانی در محل اردوی تیم ملی در قطر، به سراغ مهاجم بوشهری برود و از او درخواست کند که لباس آبی‌های ریاض را بر تن کند.

مهدی طارمی عربستانی‌ها را سوپرایز کرد +تصاویر

در ویدیویی که در تمامی حساب‌های کاربری معروف عربستانی وایرال شده، دو هوادار عربستانی به سراغ مهدی طارمی می‌روند و از او می‌خواهند که به الهلال بیاید. طارمی که در ابتدا متوجه صحبت‌های آنها نمی‌شود در ادامه با شنیدن نام الهلال، به زبان انگلیسی عبارت آی لایک الهلال را به زبان می‌آورد که با خوشحالی این هوادار سعودی همراه می‌شود.

این ویدیو در فضای مجازی عربستانی بیش از یک میلیون بازدید داشته است و هواداران الهلال از اینکه طارمی به این تیم ابراز علاقه کرده، خوشحالی خود را نشان داده و حتی برای تیم رقیب خود یعنی النصر نیز کری خوانی کرده‌اند که تیم آنها در سراسر جهان شناخته شده است.

رسانه سعودی اسپورت نیز با انتشار این ویدیو، تیتر "طارمی در صحبت‌های رسمی، موضع خود را برای پیوستن به الهلال مشخص می‌کند" را برای گزارش خود انتخاب کرده و نوشته است که بازیکن ایرانی پورتو، از علاقه‌اش به الهلال صحبت کرده که در نوع خود جالب است.

مهدی طارمی عربستانی‌ها را سوپرایز کرد +تصاویر

نکته جالب اینکه تمامی صفحات معروف عربستانی و با فالور بالا و میلیونی در توییتر از جمله صفحه گل عربی، این ویدیو را منتشر کرده و به نظر می‌رسد که هواداران الهلال از صحبت‌های طارمی ذوق زده شده‌اند؛ جایی که او در واکنش به صحبت‌های یک هوادار الاهلی و الهلال که هر دو خواستار حضور طارمی در تیم مورد علاقه خود هستند، مهاجم ایرانی الهلال را انتخاب می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان