تیزر نسخه پیست هیوندای آیونیک 5 N با نام NPX1 منتشر شد


تیزر نسخه پیست هیوندای آیونیک 5 N با نام NPX1 منتشر شد

هیوندای تیزر نسخه مخصوص پیست آیونیک ۵ N با نام NPX1 را منتشر کرد. این خودرو به کیت بدنه جدیدی مجهز شده است. کره‌ای‌ها به دنبال جذاب‌تر کردن خانواده آیونیک ۵ هستند و قرار است نسخه آماده مسابقه آیونیک ۵ N را معرفی کنند. با توجه به ابعاد بال عقب...

هیوندای تیزر نسخه مخصوص پیست آیونیک ۵ N با نام NPX1 را منتشر کرد. این خودرو به کیت بدنه جدیدی مجهز شده است.

کره‌ای‌ها به دنبال جذاب‌تر کردن خانواده آیونیک ۵ هستند و قرار است نسخه آماده مسابقه آیونیک ۵ N را معرفی کنند. با توجه به ابعاد بال عقب می‌توان گفت با نسخه عادی آیونیک ۵ N روبرو نیستیم و با افزایش نور تصویر تیزری هیوندای می‌توان به جزئیات بیشتری دست ‌یافت. برای مثال کیت بدنه جدیدی برای خودروی برقی موردبحث در نظر گرفته شده که شامل اسپلیتر جلوی بزرگ و دیفیوزر عقب است.

تیزر نسخه پیست هیوندای آیونیک 5 N با نام NPX1 منتشر شد

همچنین با اندکی دقت می‌توان متوجه آینه‌های جانبی کربنی و کالیپرهای ترمز آبی رنگ شد. هیوندای در فستیوال N ماه قبل تصاویری از خودروی آیونیک ۵ eN1 را منتشر کرد که شبیه همین تیزرها هستند. هنوز مشخص نیست که آیا تیزرهای منتشر شده به همین خودرو تعلق دارند یا خیر اما eN1 نیز به کیت بدنه اسپرت مجهز شده و وزن آن کاهش یافته بود. از دیگر ویژگی‌های مدل eN1 می‌توان به سیستم تعلیق قابل تنظیم و ارتفاع کمتر در مقایسه با نسخه استاندارد اشاره کرد.

تیزر نسخه پیست هیوندای آیونیک 5 N با نام NPX1 منتشر شد

هیوندای آیونیک ۵ eN1 به رینگ‌های ۱۸ اینچی و لاستیک‌های چسبان با ابعاد ۲۸۰/۶۸۰ R18 مجهز شده و از ترمزهای قوی با ۶ پیستون در جلو و ۴ پیستون در عقب سود می‌برد. به این موارد باید شیشه‌های کناری و عقب پلی کربنات، جک هوایی، رول کیج ۶ نقطه‌ای هماهنگ با قوانین فیا و سوئیچ قطع کن باتری در صورت داغ شدن را اضافه کرد. ظاهراً هیوندای به دنبال برگزاری اولین مسابقه خودروهای برقی در کره جنوبی با خودروی آیونیک ۵ N است.

تیزر نسخه پیست هیوندای آیونیک 5 N با نام NPX1 منتشر شد

انتظار می‌رود فرایند توسعه خودروی موردبحث ماه آینده به پایان برسد و eN1 تا چند ماه دیگر راهی پیست شود. ظاهراً رانندگان خواهند توانست از عملکرد N E-Shift برای شبیه‌سازی تعویض دنده‌ها استفاده کنند. این ویژگی عملکرد گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه را تداعی می‌کند. همچنین قرار است در چند روز آینده خودروی NPX1 نیز در نمایشگاه خودروی توکیو معرفی شود و منتظر می‌مانیم ببینیم آیا این دو خودرو یکی هستند یا خیر. منتظر اخبار بیشتر دراین‌باره باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ عاشقانه جدید آناهیتا همتی و همسر دکترش