سرهنگ ابراهیم ارزانی رئیس پلیس راه تهران بزرگ شد


سرهنگ ابراهیم ارزانی رئیس پلیس راه تهران بزرگ شد

حوادث رکنا: سرهنگ علی همه خانی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، از انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی به سمت ریاست پلیس راه تهران بزرگ، خبر داد و به تشریح این خبر پرداخت.

به گزارش رکنا،سرهنگ علی همه خانی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت : با پیشنهاد فرمانده انتظامی تهران بزرگ و با حکم فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سردار رادان، سرهنگ ابراهیم ارزانی سُکاندار جدید پلیس راه تهران بزرگ شد تا در این مسئولیت جدید اقدامات اجرایی و نظم بخشی به ترددهای آزادراهی و بزرگراهی برون شهری تهران را جان و سامانی دوباره ببخشد.

وی گفت : در مراسم معارفه وی که فرماندهان و مدیران انتظامی تهران بزرگ نیز حضور داشتند سردار محمدیان حکم انتصاب سرهنگ ابراهیم ارزانی را با توجه به تجارب و سمت های قبلی که داشتند به ایشان اعطاء و برای وی از درگاه خداوند منان، برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) ، تحت رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) توفیق مسئلت کردند.

سرهنگ همه خانی بیان داشت: سرهنگ ابراهیم ارزانی سابق بر این در منصب های اجرایی و جانشین و سرپرست پلیس راه تهران بزرگ مشغول خدمت بودند که امید است منشاء خدمات ارزنده و درخشان بسیاری در سمت جدید باشند.


سرهنگ ابراهیم ارزانی رئیس پلیس راه تهران بزرگ شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم