راز مرگ زن ثروتمند تهرانی فاش شد


راز مرگ زن ثروتمند تهرانی فاش شد

حوادث رکنا: پزشکی قانونی اعلام کرد زن میانسالی که جسدش بعد از مدت‌ها در خانه‌اش کشف شده بود، به خاطر ابتلا به کرونا فوت کرده است.

به گزارش رکنا، آبان‌ماه امسال مرد جوانی با ادعای ناپدید شدن خاله ثروتمندش از مدت‌ها قبل، برای بررسی اموال او به همراه مأمور کلانتری وارد خانه‌اش در یکی از برج‌های ستارخان شده و به محض ورود با جسد پیرزن مواجه شدند. با کشف جسد زن 70 ساله موضوع به بازپرس موسی رضا‌زاده اعلام و به دستور بازپرس تحقیقات جنایی آغاز شد.

در بررسی‌های اولیه، متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند که از زمان مرگ مدت زیادی می‌گذرد. خواهرزاده زن میانسال در تحقیقات گفت: خاله‌ام به تنهایی زندگی می‌کرد و اموال زیادی داشت.

وی از تنهایی گلایه داشت و می‌خواست به خانه یکی از دوستانش در شهرستان برود. بعد از آن هم خبری از او نداشتیم و با این تصور که به خانه دوستش رفته است اوایل پیگیراو نبودیم و وقتی ناپدید شدنش طولانی شد به پلیس شکایت کردیم اما ردی از او به دست نیامد.

چون خاله‌ام املاک زیادی داشت ترسیدیم افرادی با جعل اسناد اموال او را تصاحب کرده و خانه و زمین‌هایش را فروخته باشند. به وکالت از مادرم که تنها وارث خاله‌ام بود به دادسرا رفتیم و من با هماهنگی قضایی، امین اموال او شدم که وقتی برای صورتجلسه اموال به خانه‌اش رفتیم با جسد او روبه‌رو شدیم.

جسد به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

در حالی که فرضیه‌های مختلفی درباره مرگ زن ثروتمند مطرح بود، سرانجام با انجام آزمایشات، متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند که پیرزن بر اثر بیماری کرونا فوت کرده است.


راز مرگ زن ثروتمند تهرانی فاش شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا