واکنش مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس به جدایی یحیی


واکنش مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس به جدایی یحیی

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جدایی گل محمدی اتفاق خوشایندی نبود و به طور حتم دودش به چشم هوادار می‌رود.

سهراب انتظاری مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی یحیی گل محمدی از سرخپوشان اظهار کرد: اتفاق خوشایندی نبود که ما خوش استقبال و بد بدرقه باشیم و به طور حتم دودش به چشم هوادار می‌رود. یحیی گل محمدی در این ۴ سال که به عنوان سرمربی پرسپولیس بود به نظرم بهترین کارنامه مربیگری اش را به نمایش گذاشت و من فکر نمی‌کنم سال‌های سال همچین اتفاقی برای یک مربی ایرانی را شاهد نباشیم. به نظرم گل محمدی افتخارات بزرگی برای پرسپولیس کسب کرده و دست مریزاد به او می‌گویم و ممنون او هستیم.

او افزود: به هر حال هیچ کس دلیل قانع کننده‌ای بابت رفتن گل محمدی ارائه نکرد، اما خوشایند دل هواداران نبود و اینکه بگوییم یحیی خسته شده بود. من با شناختی که از گل محمدی داشتم اصلا بحث خستگی مطرح نبود و او مرد روز‌های سخت بود. وقتی کسی تیم قهرمان را تحویل بگیرد و بتواند دوباره تیم را به قهرمانی برساند به نظرم این مربی خیلی بزرگ است و اینک بگوییم که به خاطر ناملایمات فوتبال کنار رفت این مسائل برای همه تیم‌ها بود. به نظرم هواداران فهمیده هستند و منطقی نیست بگوییم که گل محمدی خسته شده است.

انتظاری تصریح کرد: گل محمدی سال‌های سال بازی کرده و بعد از آن مربی بوده است و راه چاه را بلد است. به نظرم دلایل استعفای گل محمدی قانع کننده نبود که درویش در تلویزیون اعلام کرد. به طور حتم هواداران از یحیی به نیکی یاد می‌کنند و هر جا می‌رود موفق باشد.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اینکه برانکو گزینه مناسبی برای هدایت پرسپولیس است، گفت: من فکر می‌کنم گزینه‌ای که می‌تواند هواداران را راضی کند و به آرامش برساند فقط برانکو است. پرسپولیس بهترین هواداران در اختیار دارد و هیچ جای دنیا چنین هواداران خوب و متعصب ندارد. در این مقطع زمانی، هواداران یک مقدار آسیب روحی و جسمی دیدند و همه استرس دارند که چه کسی مربی تیم محبوبشان می‌شود. به طور حتم برانکو می‌تواند مثمرثمر باشد، چون از فوتبال ایران شناخت دارد و چندین سال مربی تیم ملی فوتبال و مربی پرسپولیس بوده است. او افتخارات خوبی هم با پرسپولیس کسب کرده است و هواداران هم خاطرات خوبی از او دارند.

او بیان کرد: ما بازیکنان خوبی داریم، اما اگر چند بازیکن به تیم اضافه شود. همچنین سرمربی تیم زودتر انتخاب شود شرایط پرسپولیس بهتر می‌شود و به موفقیت می‌رسد.

واکنش مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس به جدایی یحیی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی