برف به تهران می‌رسد / صدور هشدار نارنجی برای تهران


برف به تهران می‌رسد / صدور هشدار نارنجی برای تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار نارنجی به دلیل تشدید فعالیت سامانه بارشی در پایتخت خبر داد.

برف به تهران می‌رسد / صدور هشدار نارنجی برای تهران

به گزارش راهبرد معاصر؛ حامد یزدی مهر بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از صدور هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی همراه با بارش برف توسط سازمان هواشناسی خبر داد و اظهار کرد: این هشدار پیرو هشدار زرد روز گذشته صادر شده است.

یزدی مهر با بیان اینکه طبق پیش بینی هواشناسی این سامانه از فردا پنج شنبه ۲۱ دی‌ماه آغاز و تا روز جمعه ۲۲ دی‌ماه تداوم خواهد داشت، گفت: بر اساس اعلام هواشناسی مخاطراتی همچون بارش برف و باران، وزش باد شدید و مه گرفتگی و در مناطق کوهستانی کولاک برف و احتمال ریزش بهمن مورد انتظار است و در این خصوص تاکید مدیریت بحران بر عدم صعود به ارتفاعات، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و اجتناب از تردد در مسیر‌ها و دالان‌های مستعد وقوع بهمن به ویژه در گردنه‌های برف گیر است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت تجهیز خودرو‌های عبوری در محور‌های برفگیر به امکانات زمستانی تاکید کرد و افزود: با توجه به ابلاغ این هشدار، دستگاه‌های امدادی و اجرایی ضروری است که از آمادگی کامل برخوردار باشند.

وی در ادامه به عدم توقف و احتیاط در عبور از بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها تاکید و عنوان کرد: لازم است از فعالیت‌های عمرانی در این مسیر‌ها اجتناب و نسبت به پاک‌سازی دهانه پل‌ها و لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها توجه ویژه صورت گیرد. / مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غافل‌گیری جدید اپل برای طرفدارانش؛ عرضه آیپد پرو 2024 با تراشه M4 و طعم هوش مصنوعی!