کشتی آزاد زاگرب / ابوذری و عموزاد فینالیست شدند


کشتی آزاد زاگرب / ابوذری و عموزاد فینالیست شدند

دو نماینده کشتی آزاد کشورمان با برتری به فینال رقابت‌های بین‌المللی آزاد زاگرب رسیدند.

کشتی آزاد زاگرب / ابوذری و عموزاد فینالیست شدند

به گزارش راهبرد معاصر؛ رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد زاگرب در حالی امروز آغاز شد که نمایندگان کشتی ایران در اوزان ۶۵، ۷۴ و ۸۶ کیلوگرم روی تشک رفتند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۴ عبداله توپراک از ترکیه را مغلوب کرد. او در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد شائو هوا یوان از چین گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. عموزاد در این مرحله مقابل آگوستین دستریباتس از آرژانتین به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

عباس ابراهیم‌زاده دیگر نماینده کشورمان نیز که در گروه عموزاد حضور دارد، در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر گودردزی ژبیاشویلی از گرجستان را مغلوب کرد.

او در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۲ بائو ون‌وی از چین را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ابراهیم‌زاده در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۲ کرزیستوف بینکوفسکی از لهستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رفت. دو نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که عموزاد با نتیجه ۱۲ بر ۴ مقابل ابراهیم‌زاده به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

ابراهیم‌زاده نیز راهی دیدار رده بندی شد. عموزاد در دیدار پایانی به مصاف وازگن توانیان دارنده مدال برنز جهان از ارمنستان می‌رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل نورلانبیکی وورنیبای از چین به پیروزی رسید. حسین ابوذری دیگر نماینده کشورمان نیز در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر توبیاس پورتمانین از سوئیس را شکست داد.

امامی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر وادیم کوریلنکو از اوکراین را از پیش‌رو برداشت. نمایندگان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند که حسین ابوذری با نتیجه ۴ بر ۴ مقابل یونس امامی به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

ابوذری در این مرحله مقابل جبرئیل گادجیف قهرمان جوانان جهان از جمهوری آذربایجان با نتیجه ۱۰ بر ۳ به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. امامی نیز به گروه بازنده‌ها رفت. ابوذری در دیدار فینال با جیسون نولف از آمریکا مبارزه می‌کند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم هادی وفایی پور با توجه به سرِ وزن نرسیدن در دور نخست مقابل ساموئل شرر از سوئیس به میدان نرفت و از دور رقابت‌ها کنار رفت. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)