مذاکره کاندیدای سرمربیگری پرسپولیس با استقلالی‌ها


مذاکره کاندیدای سرمربیگری پرسپولیس با استقلالی‌ها

با منتفی شدن حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس، این باشگاه باید گزینه جدیدی را برای هدایت تیم خودش انتخاب کند.

مذاکره کاندیدای سرمربیگری پرسپولیس با استقلالی‌ها

به گزارش راهبرد معاصر،حضور برانکو در پرسپولیس منتفی شد و حالا این باشگاه باید گزینه جدیدی را برای نیم فصل دوم انتخاب بکند. در میان گزینه های خارجی مد نظر پرسپولیس شایعاتی مبنی بر احتمال مذاکره با دراگان اسکوچیچ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان هم به گوش می‌رسد مردی که با او به جام جهانی ۲۰۲۲ رسیدیم اما به فاصله کمتر از سه ماه مانده تا آغاز این مسابقات فدراسیون فوتبال برکنارش کرد تا کارلوس کیروش دوباره بازگردد.

داستان پیشنهادات

اینکه قضیه اسکوچیچ و پرسپولیس چقدر جدی است یا نه، نکته‌ای است که گذشته زمان آن را نشان می‌دهد ولی این مربی پس از اینکه جای خودش را به کیروش داد و به کرواسی بازگشت، طی یک مصاحبه‌ مدعی دریافت پیشنهاد از طرف استقلال در دو مقطع خاص شد. اسکوچیچ آبان ماه پارسال در گفتگو با یک رسانه کرواسی به دوره حضورش در فوتبال ایران اشاره کرد و در بخشی از آن گفت: استقلال یکی از تیم‌های مطرح فوتبال ایران است که افتخارات بسیاری دارد و اکنون هم ریکاردو ساپینتو از کشور پرتغال هدایت این تیم را بر عهده گرفته است. این باشگاه طی دو مقطع پیشنهاد سرمربیگری خودش را به من ارائه کرد اما مذاکرات هیچگاه جدی نشد. مقطع اول آوریل ۲۰۱۵ بود و یک بار هم در ابتدای سال ۲۰۲۰ صحبت‌هایی مطرح شد اما همانطور که گفتم، هیچوقت قضیه جدی نشد.

بحران های استقلال

در واقع دراگان اسکوچیچ به مقاطعی اشاره می‌کند که استقلال دچار بحران شده بود. مرتبه اول بهارسال ۱۳۹۴ بود که استقلال با امیر قلعه نویی خوب نتیجه نگرفت و در لیگ چهاردهم به رتبه‌ای بهتر از ششمی دست پیدا نکرد به همین خاطر مدیران باشگاه استقلال در بهار سال ۹۴ به دنبال یک سرمربی جهت استارت قدرتمندانه در لیگ پانزدهم بودند که اسم اسکوچیچ و ایگوراستیماچ هم مطرح شد اما در نهایت پرویز مظلومی هدایت تیم را بر عهده گرفت. مرتبه دوم هم دی ماه سال ۱۳۹۸ بود. همان مقطعی که استراماچونی استقلال را رها کرد و این باشگاه به دنبال سرمربی می‌گشت. در آن زمان دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت بود و یکی از گزینه‌های استقلال محسوب می‌شد اما در نهایت استقلالی‌ها فرهاد مجیدی را آوردند و این مربی کروات هم چند روز بعد از انتصاب مجیدی به معنای واقعی کلمه در فوتبال ما عاقبت بخیر شد و هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را بر عهده گرفت!/ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک