بازتولید دوج چارجر 1968 با پیشرانه 807 اسب بخار چلنجر هلکت ردای


بازتولید دوج چارجر 1968 با پیشرانه 807 اسب بخار چلنجر هلکت ردای

شرکت اگزومود از جدیدترین پروژه خود که یک دوج چارجر ۱۹۶۸ با پیشرانه پرقدرت چلنجر هلکت ردای است رونمایی کرد. این خودرو که گلد فینگر نام دارد جدیدترین محصول بر پایه شاسی SRT هلکت محسوب می‌شود و از ترکیب رنگ جذاب مشکی و طلایی سود می‌برد. گلد فینگر...

شرکت اگزومود از جدیدترین پروژه خود که یک دوج چارجر ۱۹۶۸ با پیشرانه پرقدرت چلنجر هلکت ردای است رونمایی کرد.

این خودرو که گلد فینگر نام دارد جدیدترین محصول بر پایه شاسی SRT هلکت محسوب می‌شود و از ترکیب رنگ جذاب مشکی و طلایی سود می‌برد. گلد فینگر بر اساس چلنجر هلکت ردای تولید شده و در بطن خود پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار هِمی با ۸۰۷ اسب بخار قدرت را پذیرا می‌شود. با این تفاسیر، خروجی چلنجر ۱۹۶۸ موردبحث با چلنجر هلکت ردای جیل بریک ادیشن برابر خواهد بود.

بازتولید دوج چارجر 1968 با پیشرانه 807 اسب بخار چلنجر هلکت ردای

شاید بهبود پرفورمنس این هیولا خیلی چشمگیر نباشد اما نسخه استاندارد چارجر نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و زیر ۴ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد. پیشرانه موردبحث به دیفرانسیل ۳.۰۹ ضد اسپین و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک مجهز است. این گیربکس را می‌توان از طریق شیفترهای روی فرمان نیز کنترل کرد. دیگر ویژگی‌های فنی چارجر ۱۹۶۸ شامل سیستم تعلیق SRT کامپتیشن، اگزوز سفارشی با سوپاپ‌های فعال و… خواهند بود.

بازتولید دوج چارجر 1968 با پیشرانه 807 اسب بخار چلنجر هلکت ردای
بازتولید دوج چارجر 1968 با پیشرانه 807 اسب بخار چلنجر هلکت ردای
بازتولید دوج چارجر 1968 با پیشرانه 807 اسب بخار چلنجر هلکت ردای

از نظر طراحی ظاهری باید گفت بدنه خودرو به رنگ مشکی با عناصر طلایی درآمده و این الگوی طلایی در جلوپنجره، چراغ‌های عقب و درپوش باک سوخت دیده می‌شود. تکمیل کننده کار نیز رینگ‌های ۲۰ اینچی برنزی فورج لاین به همراه لاستیک‌های نیتو خواهند بود. اگزومود همچنین از ترمزهای ساخت برمبو با شش پیستون در جلو و روتورهای ۱۵ اینچی استفاده کرده است. شاید برخی افراد مبتدی این خودرو را با مدل‌های دهه ۶۰ میلادی اشتباه بگیرند اما قطعاً کابین با ویژگی‌های مدرن‌تر خود حس و حال محصولات جدید را تداعی خواهد کرد. در این بخش شاهد پوشش چرم روی اکثر بخش‌ها به همراه نمایشگر لمسی ۸.۴ اینچی و سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۸ بلندگو هستیم. از دیگر تجهیزات رفاهی چارجر ۱۹۶۸ گلد فینگر می‌توان به صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده، پوشش سقف جیر، دوربین دنده‌عقب و ناوبری جی‌پی‌اس اشاره کرد.

بازتولید دوج چارجر 1968 با پیشرانه 807 اسب بخار چلنجر هلکت ردای
بازتولید دوج چارجر 1968 با پیشرانه 807 اسب بخار چلنجر هلکت ردای
بازتولید دوج چارجر 1968 با پیشرانه 807 اسب بخار چلنجر هلکت ردای
بازتولید دوج چارجر 1968 با پیشرانه 807 اسب بخار چلنجر هلکت ردای

تکمیل کننده این پروژه چراغ‌های عقب LED، مدیریت پیشرانه سفارشی، قطعات کربنی تزئینی، چراغ‌های جلوی H.I.D. و لانچ کنترل هستند. علیرغم تغییرات وسیعی که در این محصول بازتولیدی صورت گرفته، اگزومود محصول خود را با ۵ سال گارانتی/۱۰۰ هزار کیلومتر عرضه می‌کند. با پایان یافتن تولید دوج چلنجر از چند هفته قبل، خرید گلد فینگر جزو آخرین راه‌ها برای مالکیت یکی از محترم‌ترین خودروهای عضلانی تاریخ خواهد بود. البته این راهی هزینه‌بر به شمار می‌رود و برای خرید آن باید بیش از ۳۰۰ هزار دلار هزینه کنید.

بازتولید دوج چارجر 1968 با پیشرانه 807 اسب بخار چلنجر هلکت ردای

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوپر گل آلومینیوم به پرسپولیس +فیلم