آیا میتوانیم مدیریت و کنترل املاک و مستغلات سازمانها را هوشمندسازی کنیم؟


آیا میتوانیم مدیریت و کنترل املاک و مستغلات سازمانها را هوشمندسازی کنیم؟

رکنا: مطابق بررسیهای انجامشده، سازمانها و کسبوکارهای مختلفی که دارای املاک و مستغلات متعددی در سطح شهر، استان یا کشور هستند، مشکلات عدیدهای با پایش و مدیریت داراییهای غیرمنقول خود دارند. برای مثال، میتوانیم شهرداریها، بانکها، دانشگاهها و سایر شرکتها و سازمانهای دولتی و خصوصی را مثال بزنیم.

به گزارش رکنا، برای بررسی بیشتر این موضوع به دیدار مسئولان شرکت دانش‌بنیان حساب رایان پارس رفتیم که یکی از برترین تولیدکنندگان نرم افزارهای ERP در ایران هستند. وقتی که سر صحبت را باز کردیم، فهمیدیم که این شرکت چند سال است که راهکار دانش‌بنیان خود را برای حل تمام مشکلات سازمان‌ها در ارتباط با مدیریت هوشمند املاک و مستغلات ارائه داده است و مشتریان زیادی هم دارد.

وقتی که خواستیم راهکارشان را بیشتر به ما معرفی کنند، دموی رایگان نرم افزار مدیریت املاک و مستغلات را پیشنهاد دادند که در واقع محور راهکار محاسبان را تشکیل می‌دهد. می‌توانیم بگوییم که این نرم افزار بسیار جامع، کامل و پاسخگو است و چون قابلیت سفارشی‌سازی دارد، می‌تواند نیازهای هر سازمانی را به طور کامل پوشش دهد. این نرم افزار انجام تمام امور مربوطه را هوشمند می‌سازد، برای مثال:

  1. ثبت و دسترسی بی‌درنگ به اطلاعات املاک
  2. تسهیل و بهبود ارتباط میان مالک و مستأجرین
  3. نظارت و بازرسی سریع ملک
  4. کاهش امور غیرضروری مدیریتی
  5. افزایش امنیت اطلاعات محرمانه
  6. تسریع و افزایش دقت در فرایند تحلیل داده
  7. بایگانی دیجیتال تمام اسناد و مدارک
  8. ثبت تهاتر املاک
  9. اتصال به سایر سیستم‌های سازمانی
  10. صدور اسناد مالی بخش‌های مختلف

البته موارد بالا تعدادی از قابلیت‌های نرم افزار مدیریت املاک و مستغلات محاسبان هستند که ما یادداشت کردیم. می‌توانیم بگوییم که این محصول کاملاً ایرانی، که با تلاش شبانه‌روزی مهندسان کشورمان تولید شده، همان محصول شایسته‌ای است که شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی به دنبالش هستند. توصیه می‌کنیم شما هم حتماً با این شرکت دانش‌بنیان که قدمتی بیش از 20 سال در خدمت‌رسانی دارد و مدال‌های افتخار زیادی هم کسب کرده است، تماس بگیرید و از دمو و مشاوره رایگان آنها استفاده کنید.

آیا میتوانیم مدیریت و کنترل املاک و مستغلات سازمانها را هوشمندسازی کنیم؟


آیا میتوانیم مدیریت و کنترل املاک و مستغلات سازمانها را هوشمندسازی کنیم؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه