فراخوان جذب استارت آپ صنایع غذایی در پارک علم و فناوری البرز


فراخوان جذب استارت آپ صنایع غذایی در پارک علم و فناوری البرز

رییس پارک علم و فناوری البرز از جذب استارت آپ های صنایع غذایی در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی خبر داد.به گزارش سیناپرس از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی شرکت توسعه و تولید قراردادی البرز با همکاری پارک‌ علم و فناوری...

رییس پارک علم و فناوری البرز از جذب استارت آپ های صنایع غذایی در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی خبر داد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی شرکت توسعه و تولید قراردادی البرز با همکاری پارک‌ علم و فناوری البرزجهاددانشگاهی ، در راستای ماموریت خود به عنوان نخستین مرکز هم‌آفرینی تخصصی با محوریت صنایع غذایی، فناوری‌های زیستی و کشاورزی، در نظر دارد از صاحبان ایده و استارت‌آپ‌های فعال در این حوزه‌ها جهت شرکت در دوره شتابدهی این شرکت دعوت کند.

مهندس مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز، تصریح کرد: طی این فراخوان فناوران برگزیده، از فضای کار اشتراکی، تسهیلات مادی و معنوی بهره‌مند می‌گردند و ثبت‌نام‌کنندگان می توانند از مزایای شرکت در دوره آموزشی کسب‌و‌کار رایگان، تا تاریخ 30 دی ماه بهره مند شوند. وی با اشاره به حوزه های اصلی شتابدهی شرکت توسعه و تولید قراردادی البرز تصریح کرد: صنایع غذایی فرآیندهای استخراج و فراوری نوین، فرآورده‌های غذایی با ویژگی‌های خاص رژیمی تولید و توسعه مکمل‌ها، افزودنی‌ها و مواد اولیه غذایی، استخراج و تولید غذاداروها، راهکار‌های بهینه‌سازی و مدیریت ضایعات و زائدات هوشمند‌سازی زنجیره تهیه و فراوری مواد غذایی، راهکار‌های افزایش ماندگاری محصول از زمینه های جذب در این فراخوان است.

عباسی بر توسعه فناوری های زیستی و کشاورزی سویه های غذایی (پروبیوتیک و جلبک) به عنوان بخش دیگر در این فراخوان اشاره و تصریح کرد: تولید مواد اولیه فراسودمند محصولات تخمیری، تولید آفت کش‌ها و کود‌های زیستی تولید محصول با استفاده از تکنیک‌های کشت سلول و کشت بافت، تولید خوراک دام و طیور بر اساس منابع جدید تولید مواد شیمیایی صنعتی به روش زیستی و تولید انواع آنزیم‌های صنعتی و کاتالیست‌های پیشرفته از دیگر حوزه های این فراخوان برای ورود به پارک علم و فناوری البرز است.

علاقه‌مندان می‌توانند، برای کسب اطلاعات بیشتر با راه‌های ارتباطی زیر در تماس باشند.

آدرس سایت: alborzcdmc.com

پست الکترونیک: info@alborzcdmc.com

شماره‌های تماس: 91099980-026 09910541512

گفتنی است؛ شرکت توسعه و تولید قراردادی البرز، در سال گذشته با حضور رییس جهاددانشگاهی و معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و نیز مسئولان لشکری و کشوری و استانی در کنار پارک علم و فناوری البرز به بهره برداری رسید.

No tags for this post.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان