نامه رزمندگان مقاومت به «سید حسن نصرالله»


نامه رزمندگان مقاومت به «سید حسن نصرالله»

جمعی از رزمندگان حزب‌الله طی نامه‌ای خطاب به دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی لبنان، بر وفاداری خود به آرمان مقاومت و مقابله با دشمنان تاکید کردند.

نامه رزمندگان مقاومت به «سید حسن نصرالله»

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه «المنار» بامداد چهارشنبه طی گزارشی، به قرائت متن نامه‌ای که توسط جمعی از رزمندگان جنبش مقاومت اسلامی لبنان خطاب به دبیرکل حزب‌الله نوشته شده، پرداخت.

در این نامه آمده است: «سربازان شما در اختیار شما هستند تا خداوند دشمنان را به دست آنان عذاب کند و مرهمی بر دل‌های مردم مؤمن باشد. ما به شما و خانواده وفادارمان قول دادیم که بر وصیت شهدا وفادار بمانیم».

رزمندگان حزب‌الله خطاب به نصرالله گفتند: «ای آقای ما، اب وعده راستین خدا و قدرت شاهد او، سربازانت سرهایشان را به خدا سپرده‌اند. اى پدر مجاهدان و شهیدان، سلام و احترام ما از آن شماست».

در ادامه این نامه ذکر شده است: «شما با تحیه و سلام شروع کردید و برای ما دعا کردید که همین ما را در میدان حمایت و پشتیبانی کرد. ای مولای ما، ای محبوب ما، تو به ما شجاعت و شهامت بیاموز».

پیش از این، دبیرکل حزب‌الله گفته بود که طی ۳ ماه اخیر، ۴۸ مقر مرزی رژیم صهیونیستی و ۱۱ موضع در عمق خاک فلسطین اشغالی و ۱۷ شهرک صهیونیست‌نشین مورد هدف قرار گرفته است./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت