مددجویان کمیته امداد و بهزیستی سال آینده خانه دار می‌شوند


مددجویان کمیته امداد و بهزیستی سال آینده خانه دار می‌شوند

حسینی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: تمام خانواده‌هایی که در حال حاضر تحت پوشش کمیته امداد هستند تا سال آینده خانه دار خواهند شد.

مددجویان کمیته امداد و بهزیستی سال آینده خانه دار می‌شوند

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید محمد حسینی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: تعهد استان گلستان طی چهار سال، ساخت ۹۴ هزار واحد مسکونی بوده که در حال حاضر ۱۰۰ هزار نفر متقاضی در این طرح وجود دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان افزود: سهم بنیاد مسکن از این میزان خانه، ساخت ۲۸ هزار واحد مسکونی در روستا‌ها است.

وی ادامه داد: صاحب پنج هزار واحد اقشار ضعیفی اند که برای اتمام عملیات ساختمانی دچار مشکل هستند به همین دلیل دولت سقف ریالی تسهیلات تکمیلی را برای این افراد از ۲۰۰ میلیون به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش داده است.

حسینی یادآور شد: یکی از دغدغه‌های ما در بنیاد مسکن اقشار آسیب پذیر و کم درآمد بوده که در قالب ۶ تفاهم نامه، کمک‌های بلاعوض، میلگرد، سیمان و نقشه رایگان به طرق مختلف به متقاضیان اعطا می‌شود.

وی با قاطعیت گفت: سال آینده هیچ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بدون خانه نیست.

همچنین طی یک تفاهم و قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بخشی از کسانی که جامانده اند شامل بد مسکن ها، جوانان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توسط بنیاد مسکن شناسایی شده و ۳۵۰ میلیون تسهیلات ارزان قیمت پنج درصد با بازپرداخت ۲۰ ساله و با ضمانت زنجیره‌ای اعطا می‌شود. (در ضمانت زنجیره‌ای پنج متقاضی ضامن همدیگر می‌شوند و بانک حق ندارد ضمانت دیگری از متقاضی طلب کند).

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: قرارگاه متعهد شده طی دو سال پنج هزار واحد مسکونی برای این افراد بسازد و مبلغ ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض به افراد بپردازد. / روزنو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی