این شما و این هم غایبان جشنواره فیلم فجرِ دوره چهل و دوم | از مهران مدیری و رامبد جوان تا پرویز شهبازی و بهرام افشاری


این شما و این هم غایبان جشنواره فیلم فجرِ دوره چهل و دوم |  از مهران مدیری و رامبد جوان تا پرویز شهبازی و بهرام افشاری

به گزارش دیباچه، با اعلام فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فجر از میان تولیدات امسال سینمای ایران فهرستی از غایبان سرشناس به چشم می‌خورد. «ساعت ۶ صبح» مهران مدیری که تولید و مراحل فنی اش به پایان رسیده و در هیات انتخاب به نمایش درآمده از...

به گزارش دیباچه، با اعلام فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فجر از میان تولیدات امسال سینمای ایران فهرستی از غایبان سرشناس به چشم می‌خورد.

این شما و این هم غایبان جشنواره فیلم فجرِ دوره چهل و دوم |  از مهران مدیری و رامبد جوان تا پرویز شهبازی و بهرام افشاری

«ساعت ۶ صبح» مهران مدیری که تولید و مراحل فنی اش به پایان رسیده و در هیات انتخاب به نمایش درآمده از مهم‌ترین این غایبان است که هنوز مشخص نیست غیبتش به علت ممیزی است یا رد شدن توسط هیات انتخاب?

«زودپز» رامبد جوان که پرامیدترین کمدی سال آینده گیشه سینماهاست و نوید محمدزاده و محسن تنابنده را به عنوان بازیگران اصلی دارد، دیگر غایب سرشناس امسال است. فیلمی که به علت طولانی شدن تولید به جشنواره فجر نرسیده.

«هفتاد سی» اولین فیلم بهرام افشاری که دیگر کمدی پرامید سال آینده سینماهاست، از فیلم‌هایی است که به جشنواره ارائه شده و به دلایل نامشخص انتخاب نشده!

پرویز شهبازی هم که سال گذشته نتوانست «رکسانا» را به جشنواره برساند، امسال برای این فیلم متقاضی جشنواره فجر نبود و فیلمش را در جشنواره توکیو رونمایی کرد.

«بی سرو صدا» مجیدرضا مصطفوی که جمع بازیگران سرشناسی را دارد، دیگر فیلمی است که متقاضی جشنواره امسال نبوده!

«عزیز» مجید توکلی، «خجالت نکش۲» رضا مقصودی، «پول و پارتی» سعید سهیلی، «لاک‌پشت» بهمن کامیار و «کوکتل مولوتوف» حسین دوماری دیگر فیلم‌های غایب امسال جشنواره فجر هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید