کشف یک میلیارد تومان البسه قاچاق در بازار تهران


کشف یک میلیارد تومان البسه قاچاق در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از یک هزار ثوب البسه قاچاق از یک دستگاه کامیونت خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از یک میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

کشف یک میلیارد تومان البسه قاچاق در بازار تهران

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف یک دستگاه کامیونت البسه قاچاق در محدوده بازار شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه محرز شد یک دستگاه کامیونت حامل کالای قاچاق تحت پوشش بارقانونی از استان‌های جنوبی کشور به سمت تهران در حرکت است که در محدوده بازار رویت و مامورین این پلیس خودروی مذکور را متوقف کردند.

افشاری گفت: در بررسی اولیه مشخص شد که راننده خودرو اقدام به پوشاندن و اختفاء کالاها کرده تا تحت پوشش یک فقره "بارنامه غیر" این کالاها را به تهران برساند. که البته پس از بازدید خودرو، بارخارجی و بارنامه جعلی شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کالاهای کشف شده شامل تعداد 1090 ثوب پوشاک خارجی بوده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از یک میلیارد تومان اعلام کرده اند، گفت: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می ‌شود./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حضور مردم در توسعه صنعت اسباب‌بازی بیش از پیش جدی گرفته شود