شمال سرزمین‌های اشغالی آماج موشک‌های مقاومت


شمال سرزمین‌های اشغالی آماج موشک‌های مقاومت

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک دست‌کم ۲۰ موشک از جنوب لبنان به مناطق شمالی فلسطین اشغالی و به صدا درآمدن آژیر خطر در بسیاری از شهرک‌های صهیونیست‌نشین در مرز لبنان خبر دادند.

شمال سرزمین‌های اشغالی آماج موشک‌های مقاومت

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که منطقه «الجلیل اعلی» در شمال فلسطین اشغالی با ۲۰ موشک شلیک شده از جنوب لبنان هدف قرار گرفت.

این رسانه‌ها همچنین از به صدا در آمدن آژیرهای خطر در شهر اشغالی صفد و شهرک‌های صهیونیست نشین دیشون، یفتاح، المالکیه، راموت نفتالی، آویویم، یرؤون، برعام، دالتون، کرم بن زمره، علما و الریحانه در منطقه اشغالی الجلیل از ترس نفوذ پهپادهای مقاومت خبر دادند.

رسانه‌های عبری اذعان کردند که پس از به صدا درآمدن چندین باره آژیر خطر در شهر اشغالی صفد، ترس و هراس این منطقه را فرا گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم به فعال شدن سامانه‌های پدافند هوایی از هراس حملات پهپادی از جنوب لبنان اشاره کردند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که گزارش‌هایی درباره اصابت چند موشک یا پهپاد به منطقه اشغالی الجلیل دریافت کرده است.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم اشغالگر هم گزارش داد که دو شهرک یفتاح و المناره هدف حملات موشکی از جنوب لبنان قرار گرفت و ترس از نفوذ پهپادها به این دو منطقه وجود دارد.

از سوی دیگر، خبرنگار المیادین اعلام کرد که یک خودرو در منطقه «وادی الحجیر» در جنوب لبنان هدف حمله پهپادی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. اطراف شهرک عیترون هم هدف حمله توپخانه‌ای ارتش اشغالگر قرار گرفت./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی