امیدواریم زیرساخت های هر چه بیشتر ورزش همگانی در پایتخت فراهم شود/ نسل‌کشی در غزه در کل تاریخ بی سابقه است


امیدواریم زیرساخت های هر چه بیشتر ورزش همگانی در پایتخت فراهم شود/ نسل‌کشی در غزه در کل تاریخ بی سابقه است

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نسل‌کشی در غزه در کل تاریخ بی سابقه است.

مهدی پیرهادی روز سه‌شنبه در دویست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سکوت در برابر رژیم کودک کش إسرائیل ، انسانیت و شرافت را زیر سوال برده و دچار خدشه کرده است، اظهار کرد: سکوت برخی کشورهای اسلامی شرم آور است؛ اگر برخی کشورهای اروپایی سکوت کردند چهره خود را در سالهای قبل نشان داده اما کشورهای اسلامی با سکوت خود به رژیم کودک کش کمک می کنند.

وی همچنین تصریح کرد: امروز برخی کشورها در برابر ۲۲ هزار انسان بی گناه چشمان خود را بسته اند و به راحتی اجازه می دهند این رژیم غاصب، کودک کشی کند. سازمان ملل متحد نشان داد که کارآمدی و قدرت لازم را ندارد و اگر کشوری قوی نباشد به راحتی شهروندان آن کشور کشته می شوند و نسل کشی در آن کشور صورت می گیرد و اجازه ورود غذا و دارو به آن کشور نیز داده نمی شود.

پیرهادی با بیان اینکه پرستاران و پزشکان غزه را می کشند و بیمارستان ها را تخریب می کنند، تصریح کرد: کجای تاریخ این اتفاقات را دیده ایم؟ با وجود رشد تکنولوژی و ارتباطات، این نسل کشی ها در غزه انجام می شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه برخی شهروندان اروپایی آزادی خواه هستند، گفت: در کشورهای اسلامی نیز چنین اتفاقی رخ می دهد اما ننگ بر کشورهایی که بویی از انسانیت نبرده اند و به این رژیم کودک کش کمک می کنند.

وی افزود: از وزارت امور خارجه که در ابتدای کار تلاش بسیار خوبی داشت درخواست داریم که پیگیری ها و هماهنگی های لازم را با دیگر کشورها برای پایان جنگ در غزه داشته باشند.

پیرهادی ضمن تقدیر از اقدام شهرداری برای تجلیل ورزشکاران پارا آسیایی، یادآور شد: اتفاق ارزشمندی از سوی ورزشکاران که 131 مدال کسب کردند، رخ داد و تجلیل از آنها نیز قابل تقدیر است و امیدواریم زمینه ها و زیرساخت های هر چه بیشتر ورزش همگانی در پایتخت فراهم شود.


امیدواریم زیرساخت های هر چه بیشتر ورزش همگانی در پایتخت فراهم شود/ نسل‌کشی در غزه در کل تاریخ بی سابقه است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟