موفقیت محقق همدانی در ساخت پرینتر سه بعدی msla در حوزه دندانپزشکی


مدیرعامل شرکت فناور بهینه ساخت از موفقیت این شرکت به ساخت پرینتر سه بعدی msla به منظور فرآیند ترمیم و بازسازی دندان برای نخستین بار در کشور خبر داد.وحید ربانی افزود: پیش از این نیز کشورهای آمریکا، هلند و چین در این تکنولوژی ورود پیدا کرده بودند و...

مدیرعامل شرکت فناور بهینه ساخت از موفقیت این شرکت به ساخت پرینتر سه بعدی msla به منظور فرآیند ترمیم و بازسازی دندان برای نخستین بار در کشور خبر داد.

وحید ربانی افزود: پیش از این نیز کشورهای آمریکا، هلند و چین در این تکنولوژی ورود پیدا کرده بودند و نمونه های ایرانی آن نیز قابل قیاس با نمونه های سایر کشورها نیست چرا که نخبگان ما با دقت بالا در به کار گیری تکنولوژی و فناوری اقدام به ساخت این نوع دستگاه کردند.

این محقق همدانی با اشاره به اینکه این تکنولوژی کاربردهای زیادی در حوزه دندانپزشکی دارد، تصریح کرد: دستگاه جدید به عنوان یک دستگاه بسیار کاربردی بوده و می توان از آن به عنوان یک عنصر اصلی در صنعت دندانپزشکی و بخصوص افرادی که از تکنولوژی پرینت سه بعدی در راستای تولید محصولات دندان پزشکی فعالیت می کنند بکار گرفته شود.

ربانی از به کارگیری 10 نیروی انسانی به صورت پروژه ای در این شرکت خبر داد و اظهارداشت: این در حالیست که 180 دستگاه تولید و به صورت نمونه به سایر استان های کشور صادر شده است.

مدیرعامل شرکت فناور بهینه ساخت ربانی بیان کرد: با استقرار در منطقه صنعتی جهان آباد تولیدات انبوه خود را آغاز خواهیم کرد.

گزارش: فاطمه عزیزی هرمز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس