هدف قلعه نویی از دعوت مهدی قائدی به تیم ملی


هدف قلعه نویی از دعوت مهدی قائدی به تیم ملی

مهدی قایدی در لیگ امارات با دریبل‌هایش چهره‌ای خاص مطرح می‌شود که می‌تواند در جام ملت‌های آسیا نیز نقشی تعیین کننده داشته باشد.

کمتر از یک هفته دیگر در قلب خاورمیانه، کشور قطر پذیرای ۱+۲۳ تیم از سراسر پهناورترین قاره جهان است تا جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را برگزاری کند.در این بین لیست تیم‌های حاضر در این تورنمنت مشخص شده و از اصلی‌ترین تقابل‌ها، جدال تیم ملی ایران با تیم ملی امارات در آخرین بازی مرحله گروهی است.

جایی که مهدی قایدی وینگر ریزنقش تیم ملی که در الاتحاد کلبای امارات بازی می‌کند قرار است مقابل مدافعانی قرار بگیرد که به دریبل کردن آنها عادت دارد. لازم به ذکر است که او در لیگ امارات بیشتر از هر بازیکن آسیایی دیگر دریبل موفق داشته و از این حیث یک بازیکن خاص به حساب می‌آید. در لیست اماراتی‌ها هم تنها یک همبازی او دیده می‌شود.

سلطان عدیل با ۱۹ سال سن به عنوان پدیده و جوان‌ترین نام حاضر در لیست پائولو بنتو از جمع شاگردان فرهاد مجیدی در کلبا مورد انتخاب قرار گرفته شده تا در حساس‌ترین بازی گروه C جام ملت‌ها شاهد تقابل مهدی قایدی برابر هم‌تیمی‌اش همراه با دیگر مهره‌های اماراتی باشیم.قایدی در بازی دوستانه مقابل بورکینافاسو هم به خوبی نشان داد که تکنیک و همچنین دریبل‌هایش می‌تواند در برابر تیم‌هایی که بازی بسته به نمایش می‌گذارد، از جمله امارات بسیار کارساز باشد و از همین حالا خودش هم در تمرین تیم ملی سعی دارد تا با جثه ریزش، به انجام دادن کارهای بزرگ عادت کند.

هدف قلعه نویی از دعوت مهدی قائدی به تیم ملی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق