مصطفی راغب: نگران فالورهایم نیستم امام حسین (ع) خودش برکت می‌دهد


مصطفی راغب: نگران فالورهایم نیستم امام حسین (ع) خودش برکت می‌دهد

خواننده موسیقی پاپ کشور گفت: چه لذتی از این بالاتر که هر سال محرم در هیئت‌های یزد با آن همه شور و حال ۱۰ روز صدایم وقف امام حسین (ع) است.

مصطفی راغب: نگران فالورهایم نیستم امام حسین (ع) خودش برکت می‌دهد

به گزارش راهبرد معاصر؛ مصطفی راغب، خواننده موسیقی پاپ در همایش معنوی «نشان ارادت» در پاسخ به سوال رسالت بوذری مبنی بر اینکه ارادت شما به امام حسین (ع) از کجا می‌آید، گفت: من تا چشم باز کردم دیدم در خانواده مذهبی بزرگ شدم.

راغب درباره اعتقاداتش به دستگاه امام حسین (ع) گفت: پدرم سال‌ها جزء خادمین و مداحان بود. او قاری این سرزمین بود. افتخار می‌کنیم از اینکه سر سفره امام حسین (ع) بزرگ شدیم. اگر مردم هم احترامی به ما می‌گذارند، فقط بخاطر دستگاه امام حسین (ع) و اهل بیت است. من از بچگی هم برای امام حسین (ع) می‌خواندم، هم قاری قرآن بودم. چه لذتی از این بالاتر که هر سال محرم در هیئت‌های یزد با آن همه شور و حال ۱۰ روز صدایم وقف امام حسین (ع) است.

این خواننده در پاسخ به این سوال که، اما خیلی از هنرمندانمان که به دستگاه امام حسین (ع) باور دارند، دوست ندارند این احساسات را صریح ابراز کنند، شما از این ابراز کردن ترس نداری؟ گفت: نه، من اوایل می‌دیدم هوادارنم گارد می‌گرفتند و فکر می‌کردند خواندنم برای دستگاه امام حسین (ع) ریاکاری است. اصلاً ترس از دست دادن فالوور نداشتم و می‌گفتم خودِ امام حسین (ع) برکت می‌دهد. تنها دغدغه‌ام با شرکت‌هایی که همکاری می‌کردم این بوده که می‌گفتم بگذارید عقیده‌ام را ابراز کنم. / همشهری آنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان